שלחתי ילד בריא לפנימיה ואבדתי אותו

מצב משפחתי של אישה דרוזית גרושה שמגיעה מאחד הכפרים בצפון המיט עליה אסון, האישה זועקת "מה עשיתי למה נתתי להם להרוס לי את הילד", סרטון

19.01.2017 מאת: גדיר מקלדה
שלחתי ילד בריא לפנימיה ואבדתי אותו

בגיל קטן הגיעה סלווא לאחר שהנישואים שלה כשלו לעיר הגדולה והתחילה לעבוד כאשר בנה התינוק רק בן 9 חודשים, סלווא הצליחה לפרנס בקושי רב את התינוק, למרות שלא היה לה שום סיוע מאף גורם חברתי וממסדי, כי לא ידעה את הזכויות שלה.

הילד שלה גדל, אז החליטה למסור אותו למרכז לילד באחד הכפרים בצפון, שם הוחלט לתת לילד ריטלין, משם מצבו הלך והתדרדר, הילד הועבר לפנימיה באחד הערים הערביות באזור חוף, שם הילד הפך לחולה מאוד קשה.

סלווא שמשתפת אותנו במצבה ומצב הבן שלה ואיך שכל מני אנשים לא אחראים אפשרו למצב הזה לקרות, היא אוכלת את הלב וצועקת גבוה, הצילו, שכל אם תדע שאסור לתת את הבן שלה למקומות כאלה שלא רואים שום עניין להציל אלא רק להרוס.

סלווא שמתקשה היום יותר מכל לטפל בילד "ההרוס" שלה, להגדרתה, מנסה לחפש מפלט מקצועי שניתן לסמוך עליו שיאפשר שיקום לבנה, שרק אם היא נמצאת לידו הילד מתפקד בלי פחד.

הבעיות החברתיות קשות יותר כאשר אדם פתאום מוצא את עצמו לבד ללא ידע והכרה לדברים, מתבלבל ועושה טעויות קשות בדרך, אבל כאשר הדבר פוגע באחרים זה קשה כפליים.

סלווא רואה את עצמה אשמה במה שקרה לבנה והיא רוצה לעשות הכל כדי לחזק את בנה הפגוע בצורה קשה היום.

 

זעקתה של סלווא, בסרטון

 

 {YouTubeVideo id=efBLpYqnDfo}

תגובות

1. נגאת לפני 7 שנים
מאמר מצויין

מומלצים