צעיר מכפר סמיע הואשם באינוס ומעשים מגונים בשלוש קטינות

כתב אישום הוגש כנגד ד. ט. בן 23 מכפר סמיע, בגין אינוס (ריבוי עבירות), אינוס קטינה מתחת לגיל 16 שלא בהסכמתה החופשית (ריבוי עבירות), מעשה מגונה בקטינה מתחת לגיל 16, מעשה מגונה ומעשה סדום.

23.01.2017 מאת: פורטל הכרמל והצפון
צעיר מכפר סמיע הואשם באינוס ומעשים מגונים בשלוש קטינות

פרקליטות מחוז מרכז (פלילי) הגישה לבית המשפט המחוזי מרכז כתב אישום כנגד ד. ט. (השם שמור במערכת).

על פי כתב האישום, שהוגש בידי עו"ד אורלי שרגנהיים, במהלך שנת 2015 התגורר הנאשם ברחובות, ובינו ובין המתלוננת, קטינה ילידת שנת 1999, נוצר קשר חברי.

ביום 17.6.15 סיפרה המתלוננת לנאשם כי אין בכוונתה ללכת לבית הספר למחרת היום, והנאשם הזמין אותה לדירתו. למחרת השניים שוחחו בסלון, ולפתע קרב הנאשם למתלוננת וניסה לנשקה. בתגובה הסיטה המתלוננת את ראשה וביקשה שיחדל ממעשיו, בשל פער הגילאים ביניהם.

חרף התנגדותה, אחז הנאשם בכוח בצווארה ובמותנה והחל לנשקה על פיה, אחז אותה בידיו והוביל אותה לחדר השינה, בעוד המתלוננת חזרה ואמרה לו שאינה מעוניינת.

הנאשם השכיב את המתלוננת על המיטה ואנס אותה. המתלוננת פרצה בבכי והנאשם חדל ממעשיו והורה לה לשטוף את עצמה בחדר האמבטיה. כשסיימה אנס הנאשם את המתלוננת שוב, שעה שהיא ממררת בבכי.

על פי המיוחס לו באישום השני, הנאשם הכיר מתלוננת נוספת, קטינה ילידת שנת 2000, במסגרת עבודתו כמוכר בחנות 'מנטה' ברחובות.

הנאשם יצר קשר עם המתלוננת באמצעות הפייסבוק והציע לה להיפגש עמו מאוחר יותר בחנות, המתלוננת נענתה להזמנתו.

השניים שוחחו ובשלב מסוים הנאשם אמר שעליו לנקות את תאי השירותים בחנות וביקש ממנה להתלוות אליו. המתלוננת עמדה למול המראה בחדר השירותים בעת שהנאשם ניקה את אחד מהתאים. אז סגר הנאשם את דלת חדר השירותים, ניגש לפתע ונצמד למתלוננת וביצע בה עבירות מין.

בנוסף, הנאשם ידע על חיבתה לאופנועים של מתלוננת שלישית, קטינה ילידת שנת 2000, והציע לה שוב ושוב לנסוע אתו על אופנועו. ביום 20.9.16 נפגשו השניים בפתח תקווה, הנאשם חיבק את המתלוננת ונשק לה. המתלוננת אמרה לנאשם כי אינה מעוניינת שיקרה ביניהם דבר.

הנאשם הסיע את המתלוננת לנמל תל-אביב, השניים ירדו מהאופנוע והנאשם נישק את המתלוננת בפיה. בתגובה ביקשה המתלוננת בשנית שלא יקרה ביניהם דבר. הנאשם הוביל את המתלוננת לאזור צדדי, הצמיד אותה לגופו וביצע בה עבירות מין, כשכל אותה עת ביקשה מהנאשם שיחדל ממעשיו.

בהמשך אמר הנאשם למתלוננת כי יסיעה לביתה, וביקש תחילה להתפנות בשירותים במסעדה סמוכה. הנאשם שכנע את המתלוננת להתלוות אליו לשירותים בתואנת שווא, ושם ביצע בה עבירות מין, בעודה מבקשת כי יחדל ממעשיו.

הפרקליטות ביקשה את המשך מעצרו של הנאשם עד לתום ההליכים המשפטיים כנגדו.

תגובות

1. בן אדם לפני 7 שנים
לכלא ישר

מומלצים