הזמנת טכנאי מצברים עד הבית

מצבר הוא אחד החלקים החשובים ביותר שיש ברכב. הוא אחראי לספק את החשמל למערכות האוטו כגון מערכת שמע ואורות ובלעדיו לא תיתכן הצתה של מנוע הרכב

25.01.2017 מאת: פורטל הכרמל והצפון
הזמנת טכנאי מצברים עד הבית

מצבר לא אמין עלול לגרום בעיות רבות בתפעול הרכב, כאלו שיגררו אחריהן סכומים לא קטנים. הזמנת טכנאי מצברים עד הבית אפשרית לכל אחד ובכל אזור ופותרת בעיות רבות כאשר המצבר נגמר או נהרס ואין ביכולתנו להזיז את הרכב.

להזמין גרר זהו עסק יקר

קול הרכב, או יותר נכון חוסר הקול של רכב שאינו מתניע הוא סיוט לכל אחד שנוהג על הכביש. תחושה זו בדרך כלל מלווה בכעס על בן המשפחה שהשאיר דבר דולק ברכב, בדרך כלל אורות, או בכעס עצמי כאשר אנחנו הם אלה שגרמו לבזבוזו. סיטואציה זו עלולה להסתבך כאשר אנו נמצאים במקום ללא תנועה של כלי רכב נוספים או כאשר הטענתו בעזרת כבלים כלל לא נפתרת. הזמנת גרר שייקח אותו למוסך היא עסק יקר, ורכב עם וו גרירה לא תמיד נמצא זמין. כיום ניתן לבצע הזמנת טכנאי מצברים עד הבית כך שיטפל מיד בבעיה שעצרה את יומנו. לרכב משמעות עצומה בשגרה של רבים והשבתתו עלולה לפגוע בפגישות עתידיות, עבודה ואפילו תור לרופא שחיכינו לו זמן רב.

כיצד אדע אם ניתן לתקן את המצבר או שעליי להחליפו?

שיחה מיידית חברה מינה ומוכרת תגרום לכל הצרות שחשבתם שצצו לכן להתבטל בקלילות. זהו עסק מסובך אך ורק לאנשים שלא מבינים ולא מכירים את עולם חלקי הרכב. טכנאי מצברים יגיעו במהירות עד לבית הלקוח, ויבדוק את אשר עלינו לתקן. כבר בשיחה עם החברה יישאלו על השאלות החשובות כדי להבין את המצב ומה ניתן לעשות. עלינו לציין את סוג המצבר במידה וידוע לנו, אם לא, ניתן לעיין בספר הרכב. גם אם הדבר לא רשום בספר הרכב או שאיננו מוצאים, ניתן לבדוק על מכסה המנוע. בכל מקרה, החברה תשאל שאלות ספציפיות כדי להבין על מה מדוב ותיעזר בתמונות. בטכנאי יגיע אל הרכב ויחד עם בעל הרכב יבדוק האם אפשר לתקן אותו, מהי הבעיה ובמידת הצורך יחליף את המצבר במהירות ובמקצועיות.

לא להתפשר על איכות

בהמון מקרים, החלפת מצבר מגיעה בהפתעה. אנו לא מצפים לכך ופתאום מגלים שהשארנו אור דולק או שהמצבר כבר מיושן למרות שהדחקנו את עובדה זו כל יום מחדש. במקרים כאלה הנטייה הראשונה של בעלי רכב רבים היא להתמרמר על המחיר ולנסות להוזיל אותו כמה שיותר. חשוב לזכור שלמצבר תפקיד חשוב מבין חלקי הרכב ובמידה ונבצע החלטה פזיזה ולא שקולה, החיסכון המומצא שחשבנו עליו יתגלה כטעות שתעלה לנו בכסף רב בהמשך. יש להתקשר לחברה מוכרת, עם המלצות, להתרשם מהשיחה עם הטכנאי ולבדוק את מקצועיותו. מומלץ לשאול את כל השאלות בשיחה הטלפון הראשונה וכמו כן לברר את הטווח המחירים על סוג המצבר, הזמנת הטכנאי והטיפול האפשרי בו.

טכנאי מצברים

תגובות

מומלצים