"מי שחושב שרק הוא מנהיג בעוספיה צריך לפשפש בתוך כיסיו"

ראש מועצת עוספיה וגיה כיוף בראיון מיוחד לפורטל הכרמל מדבר על רפיק שלא רצה לראותו יו"ר פורום ועל אותם אנשים מעוספיה שהסיתו נגדו, וגיה:"כל אדם והסגנון שלו במנהיגות, בעוספיה יש הרבה מנהיגים".

28.01.2017 מאת: פורטל הכרמל והצפון
"מי שחושב שרק הוא מנהיג בעוספיה צריך לפשפש בתוך כיסיו"

וגיה כיוף ראש מועצת עוספיה רגע אחרי שסיים את תפקדו כיו"ר פורום ראשי הרשויות הדרוזיות והצ'רקסיות מתייחס למה שהשיג כיו"ר פורום ובעיקר למה שהושג עם צווי ההריסה והתכנון בכפרים ובעיקר על הדרישה להקים ועדת תכנון ובניה לכפרים הדרוזים כמו הועדות המחוזיות היום.

וגיה כיוף: "כשהגעתי הפורום היה שני פורמים, הייתי צריך להשיג אחדות, לממשלה היה עדיף שנשאר מחולקים, עמלתי קשות לאחד בין ראשי הרשויות וזה הביא למתווה ששמנו בנושא התכנון יחד עם השיח' מוופאק טריף, הח"כים הדרוזים והאחראים על התכנון, והמשנה ליועץ המשפטי לממשלה עו"ד ארז קמיניץ, השגתי אחדות מול ממשלת ישראל ויש כאלה שלא אהבו אבל הרוב זרם".

וגיה:"מצאתי לנכון לעשות הנהלה חדשה לפורום ועשיתי את העבודה שלי, אני יו"ר הפורום הראשון מהכרמל, הבאתי להצבעה של אחדות שכולם הצביעו פה אחד, מופיד מרעי שלח מכתב שהוא מעמיד את עצמו לתפקיד היו"ר של הפורום, הגענו לישיבה, בחרנו אותו ואת התפקידים האחרים של הפורום".

"כעת אני חוזר לכפר שלי עוספיה להשלים את בניית שני בתי ספר יסודיים, גנים, ספרייה עירונית, תשתיות ועוד".

וגיה:"אני רוצה להודות לשיח' מוופק טריף על עמידתו האיתנה בנושא התכנון, עמידתו ותרומתו למאבקנו הינה עובדה, אנחנו היום במצב אחר ממה שהתחלנו בו".

וגיה כיוף:" יש הרבה מנהיגים בעוספיה, מי שחושב שרק הוא מנהיג בעוספיה הוא צריך לפשפש בתוך הכיסים שלו, יש הרבה מנהיגות, של אקדימאיים ובעלי תפקידים ורציניים".

וגיה:"זה לא סוד שרפיק חלבי מאוד לא רצה שאני אהיה יו"ר פורום ראשי הרשויות, אני מאחל לו בהצלחה בתפקידו החדש כדובר הפורום, אני הצבעתי לו גם, כל אדם והסגנון שלו במנהיגות, אנחנו צריכים לשמור על שפה מכובדת בינינו למרות המחלוקת"

ראש המועצה וגיה כיוף

וגיה: "בעניין הקפאת צווי ההריסה זו היתה הקפאה בהסכמה של הפרקליטות, לא ניתן שייהרס בית אחד ולא מכוח זה שאנחנו גיבורים, מי שדחף את הצעירים לבנות במקומות האלה זה שאין חלוקת חלקות לצעירים האלה, משנת 1990 לא היתה חלוקה קרקע אחת לבניה, ומשנת 1978 לא נפתחה שום תכנית מתאר, מישהו נרדם בשמירה בסוגייה הזו".

וגיה: "התביעה שלי מממשלת ישראל, משרד הפנים ומנהל התכנון לסלול את הכבישים שתכננתי אותם בכפר שלי, אני לא שומר שלהם, אני תכננתי אז בואו ותסללו את הכבישים".

וגיה:"יש לנו מערכת חינוך נהדרת, בנוסף יש לידי מועצה ציבורית של תכנון ובניה".

"אם רוצים לדבר על חוסר דמוקרטיה תפנה לחברי המועצה ויגידו מה עשו ב 14 ישיבות שלא אישרו את התקציב, אני הבאתי את הדברים לשולחן, מי שברח זה לא אני".

וגיה:"לגבי כביש 672 בקטע שעובר בעוספיה הוא שייך לחברת הדרכים ולא באחריות מועצת עוספיה, אבל לבקשתי החברה מתחילה לעבוד בכביש בשבועיים הקרובים".

"אני מסיסמאות לא מתרגש, אני עברתי הרבה סיסמאות ושמועות, האמת היא הגדולה מכולם".

 

לדברים בסרטון

 {YouTubeVideo id=8xC4r1aGzyg}

תגובות

18. חורפיש לפני 7 שנים
בהצלחה לכולם ולמר מופיד מרעי
17. בחור צעיר לפני 7 שנים
העתיד של כולנו
16. דן לפני 7 שנים
הבעיה היא אותם מנהגים כאילו
15. عسفاوي לפני 7 שנים
عسفاوي الغالية
14. דליה לפני 7 שנים
כל הכבוד
13. عسفيا לפני 7 שנים
حبو تقرم عسفيا
12. תושב לפני 7 שנים
לפרגן לוגיה בזכות
11. עיספאוי לפני 7 שנים
אסור לנו לזלזל
10. דלואניה לפני 7 שנים
רק לוגיה מאמנים
9. עספאוי לפני 7 שנים
גאון
8. דליה לפני 7 שנים
רפיק עוד אפס כמו אחרים
7. בחור לפני 7 שנים
הרגת אותי וגיה
6. דרוזי לפני 7 שנים
וגיה כיוף הוכיח מנהגות
5. דלאויי לפני 7 שנים
וגיה כל הכבוד תשובה לעניין
4. עיספאנייה לפני 7 שנים
כואב להם שאנחנו מצלחים יותר
3. כיופי לפני 7 שנים
וגיה יש רק אחד
2. תושב לפני 7 שנים
וגיה בהצלחה לך ולעיספיא
1. עספאוי לפני 7 שנים
אתה גאווה של כולנו

מומלצים