דשא סינטטי איך בוחרים?

בארץ יש הרבה סוגים של דשא סינטטי הנבדלים זה מזה בשל חומר הגלם ממנו הם עשויים. כל אחד עשוי מחומר אחר, לכל אחד אורך סיבים אחר ועמידות וחוסן אחרים.

29.01.2017 מאת: פורטל הכרמל והצפון
דשא סינטטי איך בוחרים?

כאשר אנשים רוצים לרכוש דשא סינטטי הם יבחרו אותו לפי המטרה שלו. יש סוגים של דשא סינטטי שנשחקים מהר אחרי שדורכים עליהם, יש כאלה שמחזיקים מעמד שנים גם אם טרקטור ייסע עליהם, והכול כמובן זה פונקציה של מחיר. ולאיכות של דשא סינטטי יש מחיר.

סוגים של דשא סינטטי!

סוגי הדשא הסינטטי המשווקים בארץ מיובאים מסין וגם מאירופה. ישנם סוגים של דשא סינטטי שעושים מחומר בשם פוליאסטר פולי פרופילן, יש חומר אחר ממנו עושים דשא סינטטי בשם פוליאתילן והיום עושים דשא סינטטי מכל מיני פולימרים שנכנסים למעבדה. זו טכנולוגיה דשא סינטטי זה לא באמת דשא אבל זה נראה ומרגיש כמו דשא וזו הגדולה של דשא סינטטי.

ככל שהדשא יותר צפוף ורך, כך הוא נראה יותר טבעי ולכן יצרני הדשא הסינטטי מנסים להגיע לרמה כזו שאנשים לא ידעו אם מדובר בדשא סינטטי או בדשא טבעי, משום שאנשים בוחרים בדשא סינטטי בגלל המראה הטבעי שלו.

דשא סינטטי רך או קשה!

החומר ממנו עשוי הדשא הסינטטי הוא שיקבע את המגע שלו והאם הוא יהיה רך או קשה. הוא גם יקבע את הצפיפות ואת יריעת הדשא הסינטטי כולה ויתן את המראה שאתם רוצים. המטרה שבגללה אתם רוצים דשא סינטטי תקבע מה תקנו משום שלשימושיות של דשא סינטטי יש שיקול בבחירה שלו. ככל שהמקום יהיה יותר זמין להליכות וילכו עליו הרבה כך הדשא הסינטטי הזה צריך להיות יותר קשיח אבל גם להיראות טוב. אם הוא לא מתאים להרבה דריכות הוא יתעקם ויראה כמו פלסטיק עקום ולא כמו דשא יפה.

דשא סינטטי בכל מיני צבעים!

אם תביטו סביבכם תגלו כי לדשא יש כל מיני צבעים וגם לסוגי הדשא הסינטטי יש. קשת הגוונים של הדשא הטבעי נע בין גוונים של ירוק בהיר, לכהה, לצהבהב, לירוק-צהוב ועוד ולכן בחירה של דשא סינטטי תהיה לפי הטעם שלכם. יש אנשים שלא איכפת להם שהדשא לא יראה טבעי והם רוצים אותו בגוון ירוק מושלם (כזה שבטבע לא ממש רואים הרבה), ויש שבוחרים בצבע מסוים כדי שהדשא יראה טבעי וזה מה שחשוב להם.

יתרונות של דשא סינטטי!

כמובן שלדשא סינטטי יש המון יתרונות מול דשא טבעי ולכן יש המון אנשים שמעדיפים דשא סינטטי. לא צריך להשקות אותו, לא לדשן ולא לתחזק אותו. לא צריך להזמין גנן כל הזמן כדי שיכסח אותו או שיבריא ואתו (כי יש דשאים שתופסים מחלות). אין עשבים שוטים ולכן גם אין "יצורי מחמד" כמו פרעושים ועוד שגרם בדשא ולכן דשא סינטטי מבטיח דשא יפה, נקי ומומלץ.

המאמר באדיבות האתר "דשא סינטטי בקליק".

דשא סינטטי

תגובות

מומלצים