אהבתי בחור לא מהעידה שלי

כולנו יודעים שלקיים קשר רציני או להתחבר לבן אדם מעדה אחרת זה קשה, אנחנו כדרוזים אסור לנו לחשוב רחוק על בן אדם שהוא לא שייך לעדה שלנו.

29.01.2017 מאת: מראם
אהבתי בחור לא מהעידה שלי

קשה לי להוציא את זה אבל כנראה שהגיע הזמן ! אני פשוט הייתי הבחורה הכי שונאת כל אדם שלא שייך לעדה, אבל הדבר הזה לא נשאר אצלי בראש, כן ! נפלתי בזה נפלתי ואני יודעת שזה ממש טעות .

אהבתי בחור לא מהעדה שלי ! כמה שזה מעצבן ורע בעיניכם אבל כולנו בני אדם וכולנו מפוצצים ברגשות וכשבן אדם מתחבר לשני הוא ישכח מה יש מסביב ואיפה הוא נמצא .

בחיים לא האמנתי שיש אהבה ממבט ראשון, אבל זה מה שקרה לי כשראיתי את הבחור הזה, פעם ראשונה שהלב שלי פעם ! התחלתי לחשוב אם פגשתי בחור כמוהו, גבוה מחוטב, פנים של שחקן עם תסרוקת מיוחדת, פשוט דוגמן.

בשעה טובה הייתה איתי מישהי שמכירה אותו ואז הוא בא להגיד שלום ודיבר איתה קצת, הרגשתי אש בלב והחברה שלי הרגישה אז אמרה לו תכיר והכירה לו אותי, וזה ממש הצליח.

החלפנו מספרים, אבל לא ידעתי שהוא שייך לעדה אחרת , תוך כמה ימים ידעתי שהוא מוסלמי נבהלתי ! לא חשבתי על זה 0.00001% אופס ? אחרי שמצאתי מישהו מיוחד יצא רחוק מכל עולמי.

אבל בכל זאת המשכנו לשוחח וכשנפגשנו במקרה היינו הופכים את זה לפגישת ידידים  והייתי בטוחה שהוא לא חושב עליי רחוק בכלל אבל אני כן התאהבתי בו .

עשינו הרבה שטיות, כל פעם שהייתי עם החברות שלי והוא היה באיזור הייתי מעדכנת אותו כדי שיבוא ויגיד לי שלום מול הבנות, וכל בחורה מבינה, כאשר בחור ממש חתיך מגיע ומדבר עם בחורה מול החברות שלה היא תרגיש כמו ציפור בשמיים והוא היה מבין את זה טוב וזה שהייתי משחקת בו הוא ידע אבל התעלם.

כל פעם שאני במיטה ורוצה לישון הייתי חושבת עליו כמה שהוא נדיר !! רחוק מבחורות ולא מעשן וספורטיבי, חכם, אטרקטיבי ובעל עיניים מושכות.

פתאום השתנה איתי, התחיל לשאול למה מה איך ולהגיד לי אל תעשי ותעשי ותתרגלי טוב ו...והתחיל להתעניין בכל מה שקשור אליי, ווואי כמה אהבתי את זה וכמה הרגשתי מאושרת והייתי איתו כל יום ולילה וגם שהייתי רעבה היה נותן לי את האוכל שלו ושכחנו מי אנחנו בכלל עד שאנשים מסביב הרגישו את זה.

התרחקנו אבל לא להרבה זמן והאנשים כל דקה ושניה מדברים על זה והאהבה הזאת אצלי בלב התהפכה והתחלתי להתבייש בו שהוא איתי ומישהו קלט אותנו ואחרי זה כל האנשים הקרובים אליי ידעו ובטח אני טענתי שהוא עוקב אחריי ! ואני כמו בגיהנום והרבה אנשים אמרו לי מה את עושה .

אבל לא הקשבתי לזה כי פשוט הוא הנשמה שלי, הרגשתי פחדנית שנמצאתי איתו אחרי כל הבלגן הזה וחשבתי שכן הגיע הזמן שיתרחק ממני, אבל הוא אמר מה קרה? מישהו דיבר אתך? נו תגידי , אני עניתי שאף אחד לא דיבר איתי, אבל צריך להתרחק קצת והוא נפל עליי מה פתאום ולמה להתרחק אם הכל טוב ויפה, זה לא מקובל להתחיל איתו אחרי זה לעזוב ! אני אמרתי לו רק התקופה הזאת וזו הייתה הפעם הראשונה שאנחנו מתווכחים ורבים אחד עם השני .

יום אחרי הוא בא כאילו לא קרה כלום והמשיך כרגיל, אז המשכתי אבל נו עד מתי ? העולם מסביב נופל עליי ואני שונאת את זה שהוא לא מקשיב לי, והוא יודע שאני מה זה עצבנית בכל זאת לא מקשיב ! אוקיי שנאתי אותו בסדר וזלזלתי בו והוא סלח לי שוב ושוב וזה מחזק אותי עד שגליתי שהוא באמת אוהב אותי עד השמיים וזה חיזק אותי יותר עד כדי כך שלא היה איכפת לי ממנו אז פגעתי בו ובגדתי גם אבל הוא לא , ממש כיבד מה שיש לו בלב וכל פעם שהייתי רואה אותו הייתי מרגישה רע עד שנמאס לי מזה !! נפלתי עליו בכל הכוח ! והוא התפוצץ גם .

התרחקנו כמו שני עולמים שונים אבל כשראיתי אותו אתמול נזכרתי בכל רגע שחייתי איתו וכל הרגעים הטובים וכמה שהוא חתיך ונחמד ומכובד ומיוחד ואיך שנתן לי ת׳כל ואני כל כך פגעתי בו, הרגשתי רע בלב ובכיתי שעות אחרי זה ועכשיו אני חושבת שצריך להעיף אותי מכל העולם הזה אם הוא לא יסלח לי והוא לא יסלח לי בטח .

כן מגיע לי ואני כל כך מאוכזבת מעצמי איך הרשיתי לעצמי לפספס בן אדם זהב שהיה אמיתי וכל מילה שאמר היתה בסלע, אני מרגישה כמה כאב יש לו בלב וכל כך קשה לו להתקרב למישהי אחרת אבל בכל זאת לא יחזור אליי.

אני מבינה מה זה טעיתי ואיך איבדתי בחור מושלם כזה שלא אמצא אצלנו בעידה אפילו ואני מבינה שדבר כזה מסוכן ואסור ואף אחד לא יעזור לי אבל אחרי כל הזמן הזה רוצה להוציא את זה ולנשום טוב כי בלעדיו אין לי מה לעשות בחיים ולא נראה לי שאמצא מישהו שגם ימצא חן בעיניי כמוהו.. דיי, רוצה לחיות מחדש , אני חושבת שצריך לשנות משהו אצלנו בעידה אנחנו לא משוחררים אפילו ברגשות.

להמחשה

תגובות

33. דרוזי איכפת לי מאוד לפני 7 שנים
בבקשה בנות אל תפלו בפח
32. בחור מדליה לפני 7 שנים
נפגשים בטעות
31. Thinker לפני 7 שנים
Berlin
30. חחח לפני 7 שנים
הצחקת אותי
29. בת העידה לפני 7 שנים
חשוב לי שתקראו
28. مواطنه לפני 7 שנים
حره
27. אישה לפני 7 שנים
כולנו בני אדם
26. דרוזי לפני 7 שנים
תגובה עניינית
25. בחור בן 22 לפני 7 שנים
יגרום לי אושר לדעת שקראת ,
24. مش לפני 7 שנים
مهم
23. עאדל לפני 7 שנים
את לא מבקשת עצה
22. סמיר חמוד לפני 7 שנים
אהבה אסורה
21. בועז לפני 7 שנים
בחורה
20. אסד לפני 7 שנים
אי שם
19. דרוזי לפני 7 שנים
לאן הגענו
18. جاهل بيعملش عملتك לפני 7 שנים
رد
17. 000 לפני 7 שנים
000
16. מאמן לפני 7 שנים
תזהרי..... הכתובת על הכיר.
15. אמא לפני 7 שנים
מסכנה
14. מישהי לפני 7 שנים
או ששתנו מענה הולם או שתסתמו!!
13. דויד יהודי מפלורידה לפני 7 שנים
אהבתי בחור וכ"ו
12. מדליה לפני 7 שנים
לחזור למוטב
11. רונן לפני 7 שנים
בנות טפשות
10. חלביה לפני 7 שנים
מכירה המון סיפורים כאלה
9. כרמלי לפני 7 שנים
טיפשה
8. lion moade לפני 7 שנים
פרסום אסור
7. דאהש לפני 7 שנים
פושה
6. מדליה לפני 7 שנים
מכירה עוד הרבה כמוך
5. נגאת לפני 7 שנים
מאמר מצויין
4. גדיר לפני 7 שנים
הי
3. אישה לפני 7 שנים
המצב עוד יותר קשה
2. סאחלי חאלד לפני 7 שנים
חסרת ריסון
1. דלאוייה לפני 7 שנים
זה בגלל חוסר ידע

מומלצים