היתרון בהשוואת מחירי הובלות

מתכננים לעבור דירה? אתם טובעים בארגזים, בסידורים ובריצות? אתם רוצים כבר למצוא את עצמכם אחרי הסאגה הזו? אנחנו כאן כדי לסייע לכם לצלוח את המשוכה הזו ולהישאר שפויים ולא פחות חשוב, להשאיר את מצב העובר ושב שלכם בבנק לשפוי, וזה אפשרי!

30.01.2017 מאת: פורטל הכרמל והצפון
היתרון בהשוואת מחירי הובלות

מה היתרון בהשוואת מחירי הובלות?

לפני שאתם סוגרים עם חברה זו או אחרת שתבצע עבורכם את ההובלה, כדאי מאוד שתעשו השוואת מחירים בין חברות ההובלה השונות המציעות את השרות שלהם ללקוחות. ישנן הרבה חברות הובלה ולכל חברת הובלה המחירון שלה. אין ממש כללים ברורים בעניין הזה ואפשר לומר שכל חברה עושה את הישר בעיניה. לכן, לא כל חברה הדורשת מחיר יקר תיתן לכם בתמורה שירות טוב יותר. יש חברות זולות המעניקות ללקוח את השירות המקצועי והטוב ביותר שלא ישווה לשירות של החברה היקרה ביותר. ולכן, במיוחד כאשר מדובר במעבר דירה, בתקופה בה ההוצאות רבות מאוד ואתם מחפשים לחסוך, יהיה חכם מאוד מצדכם לערוך בירור מקיף ולהשוות את המחירים בין החברות השונות המציעות את שירותיהן בשוק.

איך תקבלו הצעת מחיר?

כדי לקבל הצעת מחיר לא תוכלו להסתפק בשיחת טלפון עם חברת ההובלות. אם חברת ההובלות תציע לכם את המחיר בטלפון מבלי לבדוק בשטח, דעו כי החברה הזו אינה רצינית. אף אם הם יציעו הצעה זולה ומשתלמת, לבטח זה לא יהיה המחיר הסופי. כאשר הם יבואו לבצע את העבודה הם ימצאו הרבה מאוד סיבות למה המחיר אותו אמרו לכם בעל פה אינו רלוונטי כלל לאור המציאות בשטח... חברה רצינית שרוצה לתת לכם הצעת מחיר ריאלית ואמתית לא תתעצל לשלוח אליכם נציג מטעמה שיבדוק את תכולת הבית שלכם, את מבנה הבניין ומיקומו ואת האפשרות לפרוק את התכולה בעזרת המעלית. במקביל תיבדק האפשרות של שינוע התכולה מהבית אל המשאית בעזרת מנוף, זאת במקרה והמעבר בחדר המדרגות צר מידי או שהמעלית קטנה וכדומה.
אל תמהרו לחתום חוזה עם אף אחד. זה לגיטימי לגמרי לבדוק את השוק והנציג שטרח להגיע אליכם מודע לכך ואין לכם כל סיבה להרגיש שלא בנוח בגלל זה.

חוץ מהמחיר – מה עוד חשוב לבדוק?

אז אמנם פירטנו בדבר היתרון בהשוואת מחירי הובלות, אך זה לא הכול. כאשר מדובר בהעברת תכולה של בית או של עסק או כל מקום אחר, אי אפשר לזלזל בכך. מדובר בהפקדת הרכוש שלנו בידי אנשים שאנחנו לא מכירים אותם ולכן חשוב שנוודא כי מדובר באנשים אמינים ואחראים שיעבירו הכול בשלמות מתוך אחריות מרבית על הרכוש שלכם. בררו האם הפועלים יודעים לפרק את הרהיטים שלכם במקצועיות ולהרכיב אותם מחדש מבלי לפגוע בהם, בררו כיצד מתבצע השינוע של מוצרי החשמל הרגישים וכמובן האם יש לחברה את כל הרישיונות והביטוחים הנדרשים.

המלצת הובלות והשוואת מחירים באינטרנט

• לחץ לשוואת מחירי הובלות באזור תל אביב

• בקרו בפורטל השוואת מחירי הובלות בצפון

רק לאחר כל הבירורים תבחרו בחברת ההובלות שלכם!
מעוניינים לבצע הובלה בינלאומית? קראו פרטים נוספים >>>

השוואת מחירי הובלות

תגובות

מומלצים