וילות בגורן להשכרה לזוגות

זוגות המחפשים מקום אטרקטיבי שמתאים לימי חופשה ומרגוע אך בשילוב עם בילויים באתרים מעניינים, יבחרו בדרך כלל באפשרות של חופשה בוילה במיקום אטרקטיבי בסמיכות לאתרים מעניינים.

06.02.2017 מאת: פורטל הכרמל והצפון
וילות בגורן להשכרה לזוגות

כך הם יוכלו ליהנות מטיול ובילוי באזור, כאשר בסופו של יום לא יצטרכו להיטלטל בנסיעות ארוכות עד הבית, אלא שבסמוך תמתין להם הוילה המפנקת והמזמינה עם כל מה שצריך ואף יותר מזה כדי ליהנות מחופשה מושלמת.

אז לאן ניסע הפעם? היכן נמצאת הוילה שתענה על כל החלומות שלנו?

קבלו את וילות האוסף היוקרתי! הוילה המפוארת והיוקרתית ביותר במושב גורן.

וילות האוסף היוקרתי – הוילה המתאימה לזוגות

וילות בגורן להשכרה הינן וילות מבוקשות במיוחד בגלל הנוף המיוחד בו שוכן המקום, האווירה המיוחדת עם בריזה גם בימים החמים, האטרקציות הרבות שמציע האזור לנופשים ולמטיילים, וכמובן בגלל אוסף הוילות היוקרתי, המציע את הוילות המיוחדות והמדהימות ביותר שכל זוג יכול רק לחלום עליו, אצלנו באוסף הוילות, דואגים להגשמתם של כל החלומות הללו.

מה תמצאו בוילות האוסף היוקרתי?

במתחם אוסף הוילות היוקרתי, ישנם 4 וילות נופש כאשר בכל אחת מהן ישנם חמישה חדרי שינה זוגיים המאובזרים בכל טוב. המיטות המצעים וחדרי הרחצה הצמודים לכל חדר, כולם מיוחדים ואיכותיים במיוחד, הנראים כאילו נלקחו מהקטלוג הכי עדכני ויוקרתי שקיים. בכל חדר ישנה טלוויזיה עם ממיר, הריהוט הדרוש לצורך אחסון הביגוד והציוד שלכם וגם פינות ישיבה נעימות ומזמינות.

צריך משהו יותר מזה לחופשה זוגית חווייתית?

אם תחליטו לסעוד ארוחת הבוקר בחדר האוכל שלנו – "מבצר אברהם" תוכלו ליהנות מארוחה טעימה ומפנקת במיוחד ותוכלו גם להזמין ממגשי הפירות הטרופיים שיכין עבורכם שף הבית. אם אתם מעדיפים לבשל בעצמכם את הארוחות, אין כל בעיה, בכל וילה יש לכם את המטבח המאובזר שמציע את כל מה שאתם צריכים כדי לבשל לעצמכם אוכל מיוחד וביתי אך בטעמים מיוחדים ומפנקים של חופשה. מחכה לכם גם פינת האוכל היוקרתית העשויה משיש עם כסאות יוקרתיים ונוחים.

יש גם את הסלון המזמין והמפנק המצויד בכל מה שאתם צריכים כדי ליהנות משעות איכות ארוכות ונעימות, ישנה החצר הקדמית שם תוכלו ליהנות מעמדת הברביקיו המובנית עם התאורה הייחודית, מהמדשאות המפנקות משולחן הטניס, ופינות הישיבה הנוחות והמזמינות במקום.

בחצר האחורית יש לכם את הנוף המדהים עם שולחן וכסאות שישדרגו מאוד את השהות שלכם במקום.

האטרקציות מהם תוכלו ליהנות באזור:

• טיולי קלאב קאר בנהיגה עצמית.
• טילוי רנג'רים – אף הם בנהיגה עצמית.
• טיפולי ספא. (בסופי שבוע)
• טיולי סוסים ועוד, ועוד.

אז אם חיפשתם וילות בגורן להשכרה לנופש זוגי רומנטי, קבלו את ההמלצה החמה שלנו ולכו על אוסף הוילות היוקרתי, צפויה לכם חוויה בלתי נשכחת. המיקום הייחודי מבחינת הנוף והאוויר, בשילוב עם הוילה הייחודית תיצור עבורכם את החופשה המושלמת!

וילות בגורן

תגובות

מומלצים