המצטיינים קיבלו המון עוצמה והערכה

באירוע מרגש וחגיגי מול עשרות מנהלים וצוות רפואי באודיטוריום ביה"ח הוענקו פרסי ההצטיינות למצטייני ביה"ח כרמל לשנת 2016 .

10.02.2017 מאת: פורטל הכרמל והצפון
המצטיינים קיבלו המון עוצמה והערכה

מצטייני כרמל שנבחרו הם הגב' תמי שומר מחטיבת המנהל והרשומות הרפואיות שנבחרה כמצטיינת ביה"ח. האח זאהי ח'ניפס נבחר כמצטיין אגף הסיעוד. צוות או"ש ומחשוב בניהולה של שושי לבבי נבחר כצוות המצטיין ופרופ' משה אפרת מנהל היחידה למחלות זיהומיות במחלקת ילדים נבחר כמצטיין ביה"ח ומצטיין מנכ"ל הכללית.

ד"ר נדיה בריזגלין רופאה בכירה ביחידת על שמע במכון הדימות, וקונסטנטין נבלר אח מוסמך ומדריך קליני במחלקה האורתופדית התכבדו בתעודות הוקרה מיוחדות.

ד"ר אבי גולדברג מנהל ביה"ח ברך את המצטיינים ואמר כי כרמל הוא ביה"ח מצוין וברור שיש בו מצוינות בכל פינה." המצוינות היא הרגל וזוהי מהות המצוינות והיא מלווה את המצטיינים לאורך כל הדרך. תודה למנהלים למשפחות ותודה מיוחדת לכם המצטיינים".

ד"ר זאב גולדיק יו"ר ועד הרופאים ברך ואמר " המצטיינים שנבחרו הם אכן המצטיינים ביותר. אתם ישרים ובשיפור עצמי מתמיד. אתם מתעלים מעל הפוליטיקה הקטנה אתם חרוצים ושקדנים ותודה לכם על המצוינות שלכם".

פנינה וולף יו"ר ועד העובדים בכרמל ברכה ואמרה כי ערך המצוינות חרות על דגלו של כרמל. " מקצוע הבריאות אינו קל ואתם הדוגמא שהכל בו אפשרי, המשיכו בדרככם הטובה. ועד העובדים מודה לכם על היותכם מודל ודוגמא לכלל העובדים".

המצטיין הנבחר זאהי חניפס הוא אח ומדריך קליני במחלקה הקרדיולוגית. שנים רבות תורם זאהי לתהליכי איכות במחלקה. משתתף בפיתוח חומרי הדרכה למטופלים, אחים ואחיות חדשות וסטודנטים. משמש כמדריך קליני לצוות סיעודי חדש ולסטודנטים בתקופת הסטאג'. הוא חרוץ ויסודי בטיפול היומיומי בחולים, נעים הליכות כלפי החולים, המשפחות והצוות. זאהי מהווה עוגן מקצועי ומודל לחיקוי.

המצטיינת תמי שומר עובדת כסמלנית רפואית ובקרית פעולות חדר ניתוח במחלקת רישום ומידע רפואי. תמי נמצאת בקשר הדוק ויומיומי עם מנהלי מחלקות ורופאים לצורך למידה ורצון להגיע להבנה מעמיקה ברישומי חדר ניתוח במטרה לבצע בקרה. היא שותפה פעילה לאיכות ואחידות סימול וקידוד אבחנות תוך בדיקת שלמות ונכונות הרשומה הרפואית. בנועם הליכותיה ותמיד בסבר פנים מאיר, עם סבלנות רבה לצוות בית החולים ולפונים למחלקה. מיישמת את חידושי הטכנולוגיות, משמשת כמדריכה וחונכת לצוות המסמלות במחלקות.

צוות או"ש ומחשוב בניהולה המבריק של שושי לבבי נבחר כמצטיין  ביה"ח. מחלקת או''ש (ארגון ושיטות) ומחשוב בבית חולים כוללת הן צוות או''ש (מהנדסי תעשיה וניהול) והן צוות מחשוב ותמיכה (מתכנתים, טכנאי סיסטם ותקשורת), המחלקה משלבת מתן שירותים מוכללים בשני התחומים, תוך יצירת סינרגיה, התורמת להצלחת הפרויקטים ולשביעות רצון המשתמשים. העובדה שהמחלקה מעניקה שירותים בין תחומיים, מאפשרת ניהול מוכלל של פרויקטים בביה"ח משלב המדידה, הניתוח ואפיון הדרישות ועד למחשוב, היישום וההטמעה.

מנהלת או"ש ומחשוב הזוכה הגב' שושי לבבי הודתה בשם המצטיינים להנהלת ועובדי ביה"ח על הבחירה בהם ואמרה " קבלת תעודת עובד מצטיין מעניקה משמעות ומביאה תחושה פנימית של עוצמה וכוחות להמשיך הלאה. יש לנו תחושת שליחות, ההכרה שלכם נותנת לנו כוח להמשיך, יש כאן עבודת צוות ותודה לכם על החיזוק והכוחות החדשים שהבאתם לנו" אמרה גב' לבבי.

מצטייני כרמל

תגובות

מומלצים