השכרת מתקני לונה פארק לאירועים ייחודיים

אין זה סוד, שכל הילדים אוהבים לונה פארקים, וגם הרבה מהמבוגרים. יש משהו מאוד מהנה באווירה בלונה פארקים, ובכלל, העלייה על המתקנים מעלה תחושה של ילדים למבוגרים, וכיף בלתי נגמר לילדים.

11.02.2017 מאת: פורטל הכרמל והצפון
השכרת מתקני לונה פארק לאירועים ייחודיים

מזל שבשביל ליהנות מהמתקנים בלונה פארק לא צריך להגיע עד אליו, המתקנים של הלונה פארק יכולים להגיע עד אליך. כיום קיימות מגוון חברות השכרת ציוד המאפשרות השכרת מתקני לונה פארק לאירועים ייחודיים.

למה כדאי להשכיר מתקני לונה פארק?

• שדרוג החוויה חגיגת יום ההולדת של ילדכם יכולה להיות הרבה יותר מהנה וחווייתית אם הוא וחבריו יוכלו לשחק במתקני לונה פארק בלי לנסוע לשום מקום ובלי לעמוד בתור.

• אטרקציה לאירוע ,ילדים תמיד צריכים שימצאו להם מה לעשות, עם מתקני לונה פארק בהישג יד, ילדכם וחבריו הקטנים יוכלו לשחק במתקנים שעות ארוכות. בכך להשאיר את המבוגרים לחגוג כמו שהם רוצים.

• ייחודיות, זאת תהיה חוויה שאף הורה או ילד לא ישכח במשך תקופה ארוכה, ולא תפסיקו לשמוע תשבחות על מסיבת יום ההולדת שתוכננה בהצלחה.

• שבירת שיגרה , לכולם כבר נמאס מליצנים, קוסמים והפעלות רגילות שילדים כבר רגילים אליהם. מתקני לונה פארק יפיחו חיים במסיבה והפכו אותה למה שכולם ידברו עליו.

• מתאים לכל אחד, מתקני לונה פארק יכולים להתאים לילדים בכל הגילאים, מהגיל הרך עד גיל הנוער, יש רק לבחור את המתקנים המתאימים לכם.

המתקנים המומלצים ביותר:

 מתנפחים – בקטגוריה הזאת יש מגוון רחב מאוד של מתקנים, עולם המתקנים המתנפחים השתדרג, ומכיל בתוכו סוגים שונים של מתקנים שיכולים להתאים לילדים בכל הגילאים, ולכל מטרה. בין המתקנים ניתן למצוא טרמפולינות, קיר טיפוס ואפילו מסלולי מכשולים שאפילו יאתגרו מבוגרים!

• עמדות משחקי וידיאו – בעזרתם הטכנולוגיה כיום, ניתן לדמות פעילויות כמו משחק טניס, נהיגה במכונית מרוץ ואפילו הטסת מטוס קרב שמרגישים בדיוק כמו הדבר האמיתי!

• השור הזועם – אחד מהמתקנים המבוקשים ביותר, המשתתף יושב על מכשיר המדמה שור זועם ומיטלטל לכיוונים שונים. המטרה להיאחז בשור כמה שיותר חזק ולא ליפול מגבו.

בטיחות

בעת השכרת מתקני לונה פארק לאירועים ייחודיים חשוב מאוד להקפיד על כללי הבטיחות על מנת להימנע מתאונות מיותרות. כמה מהכללים הללו הם: חשוב מאוד להקפיד על הוראות הבטיחות הניתנות לכם על ידי חברת ההשכרה, חשוב שיהיו רווחים בין מתקן למתקן, חייב שיהיו מבוגר אחראי שישגיח על הילדים בזמן שהם משחקים במתקנים ויאכוף את כללי הבטיחות, יש להימנע משימוש במתקנים כאשר המזג אוויר סוער ובנוסף יש לקבע את המתקנים עד משטחים ישרים ולא על שיפועים.

תהפכו אירוע לחגיגה

הילדים יאהבו את זה, המבוגרים יתלהבו בלי סוף ואתם תהיו מאושרים שכולם נהנו במסיבה. כל המטרה באירועים היא לשמח אנשים, ומה משמח אנשים יותר מלשחק במתקני לונה פארק? כל מה שנותר הוא לקבוע תאריך, לשלוח הזמנות וליהנות מהחגיגה.

 

השכרת מתקני לונה פארק לאירועים

תגובות

מומלצים