רזאן חלבי אחת השחייניות המובילות בארץ

עם כוח רצון יוצא דופן, התמדה והחיוך הכובש שלה ובעידוד ההורים יוסף ועביר, רזאן בת העשר, מתכוננת לאליפות ישראל בשחייה, המאמנים שלה מאמינים ביכולות שלה וצופים לה הצלחה.

12.02.2017 מאת: פורטל הכרמל והצפון
רזאן חלבי אחת השחייניות המובילות בארץ

במוקדמות לאליפות ישראל בשחייה הצליחה רזאן חלבי בת ה10 לעלות לגמר ב' ב200 מטר גב ולגמר א' ב200 מטר חזה וקבעה את מעמדה כיום כאחת השחייניות המובילות בארץ בגילה.

צוות המאמנים אמיר מקלדה, אלכס בראון, טטיאנה בראון, בשיחה לפורטל הכרמל, "סגל הנבחרת וכל מייסדי העמותה שמחים ומזמינים את הקהל והחברים לבוא ולעודד את רזאן החמודה במשחי הגמר.

אליפות ישראל מתקיימת ב21.02.17 וב22.02.17 בבריכה האולימפית במכון ווינגיט. זהו כבוד גדול לנבחרת מכבי כוכב הכרמל".

רזאן הצטרפה לנבחרת מכבי כוכב הכרמל בשנת 2013 והתחילה באחת מקבוצות הבסיס בנבחרת.

מתחילת דרכה אמרה שהיא רוצה להגיע לקבוצת דג זהב, הקבוצה הטובה ביותר בזמנה בנבחרת.

עם כוח רצון יוצא דופן, התמדה והחיוך הכובש שלה, התקדמה רזאן מהר מאוד והגיעה לא רק לקבוצת דג זהב אלא הייתה לאחת השחייניות והשחיינים אשר עבורם הנבחרת הקימה את קבוצת החוד, הקבוצה ההישגית של מכבי כוכב הכרמל.

הילדים בקבוצת החוד מתאמנים חמש פעמים בשבוע, רובם ככולם תלמידים מצטיינים בבתי הספר וילדים מובילים מבחינה חברתית.

כהכנה לאליפות ישראל רזאן הגבירה בימים אלו את כמות האימונים. הילדה הקטנה עם החיוך המקסים מתאמנת בשבועיים האחרונים שש פעמים בשבוע.

בזכות התוצאה שלה במוקדמות (3:24 דקות) רזאן משובצת לגמר אליפות ישראל במקום ה 3 ב200 מטר חזה. מעמד הגמר עצמו הינו כבוד גדול לנבחרת השחייה מהכרמל.

גם בקבוצת ירושלים רבתי, קבוצת האם של מכבי כוכב הכרמל מרוצים מאוד, מאנו מאי, המאמן האולימפי, אנדרי בלסקי מאמן הקבוצה ההישגית, וברי אבנר מהמאמנים הבכירים בארץ מאחלים לרזאן המתוקה הצלחה ומלווים את המאמצים של מכבי כוכב הכרמל ורזאן חלבי בתשומת לב מיוחדת.

צפוי לה קרב קשה. שלושת השחייניות אשר העפילו אחריה רחוקים ממנה ב2 שניות בלבד.

רזאן חלבי

צוות המאמנים אמיר, אלכס וטטיאנה: "לא משנה מה יהיה באליפות הזו רזאן, אנו כבר גאים בך מאוד! כיף גדול לעבוד איתך. כיף לראות את השמחה והחיוך המלווה אותך תמיד, לא משנה כמה קשה את עובדת".

"אנו מודים להוריה של רזאן, יוסף ובמיוחד לעביר שלא מפספסת אף אימון של ביתה, הורים שתמיד תמכו ותומכים בכל עת ברזאן ובמטרות שלה. התמיכה של ההורים הינה גורם מהותי להצלחה בענף השחייה, תודה לכם על האמונה בנו, צוות המאמנים".

"למעוניינים לעקוב או להגיע לעודד את רזאן המתוקה פרטים על מועדי משחי הגמר בפייסבוק שלנו: מכבי כוכב הכרמל".

תגובות

3. מרזוק קדור לפני 7 שנים
הערכה וכבוד
2. מריאן בדריה לפני 7 שנים
רזאן המתוקה
1. חלבי עביר לפני 7 שנים
רזאן אלופה

מומלצים