אגרת מהמדינה, מה יהי אתכם, הדרוזים ?

הפכתם להיות קוץ ב...לא די במה שעשינו למענכם ועושים ושנעשה ? הרי מינינו לכם שר מבשרכם! נכון, הוא שר בלי תיק שכן לא רצינו להעמיס עליו תיק כבד

14.02.2017 מאת: סמי מנסור
אגרת מהמדינה, מה יהי אתכם, הדרוזים ?

הרי מספיק בפעילויותיו, יחד עם עמיתיו בכנסת למענכם ולמען עמונה ועפרה.

האם בשל כמה דירות שאנו עומדים להרוס לכם אתם נלחמים בנו? הלא הרסנו כפר שלם בנגב ? והרי המצאנו לכם שר ! האם אין די שהפקענו רק 80% מאדמותיכם ? ומה לכם ולאדמות כאשר רובכם עובדים בשירותי ביטחוננו ?

הכרמלואל תשכחו שתרמנו עשרות דונמים לקבר יתרו ! אתם מתנהגים כמו ילדים: מאיימים בשביתות אחרי שעבדנו עליכם בעניין התקציבים, אחדים מבניכם מכריזים מרי נגד חוק גיוס חובה, אשר מנהיגיכם חתמו ברצון עליו ?

אם בניכם מתנגדים לגיוס אנו מגייסים את בנותיכם במסגרת שירות לאומי, ואנו שמחים שמנהיגיכם סותמים פיות ועיניים, ולא לשכוח את השר.

השכחתם את ההיסטוריה כאשר לא הצקנו לכם בימי הממשל הצבאי, כמו ש " חנקנו את הכפרים הערביים ".

הכרמלהשכחתם כיצד הענקנו לכם "עצמאות" והפרדנו אתכם מהלאום המקורי שלכם ? אנו לא שוכחים ומכירים לכם טובה בעזרתכם אלינו להגשמת חזוננו "הפרד ומשול ", וכן כאשר כרתתם אתנו את " ברית הדמים " במקום ברית החיים, ולכן הענקנו לכם שר.

איך יכולים אתם להתלונן על קיפוח ? האם אינכם מקבלים קצבאות זקנה ואלמנות וילדים? האם איננו משתתפים אתכם ביום הזיכרון ? האם איננו משגרים לכם אישים שיברכו אתכם בקבר יתרו ?

האם איננו שולחים את המשפחות השכולות לנופש ? התביישו ! קידמנו את בחוריכם בצבא לדרגות גבוהות ועשינו מהם ראשי חרבות, עשינו מכם שגרירים, קונסולים, שופטים, מפקד משמר הגבול, מנהלי בתי כלא ואף היה מכם שר שלא אסרנו כפי שאסרנו שרים יהודיים, כהכרת טובה וכבוד לכם, וכעת יש מכם שר שהבטיח ולא קיים לשחוט 68 כבשים.

הכרמלאל תלינו על גזענות כלפיכם אם מונעים מכם לעבוד, או להיכנס למפעלים בטחוניים רגישים, ואנו מעדיפים יהודים עולים חדשים מאתיופיה ומזרח אירופה, כי זה מנהגנו כלפי הלא יהודים" כבדהו וחשדהו ".

אל תרגזו אם לפעמים מונעים מבניכם להיכנס למועדוני לילה, זאת רק כדי לשמור על מורשתכם ומנהגיכם, וראו טוב לבנו: אנו לא מפרסמים את כל הידיעות עליכם, זולת ממקרי רצח, אונס וסחר בסמים ונשקים.

בושו והיכלמו מלדרוש את זכויותיכם, כי הרי מינינו מכם שר..חה..חה..חה

תגובות

6. יא סמי מספר 5 לפני 7 שנים
יא אכי סאמי
5. סמי לפני 7 שנים
די עם השטויות האלו נמאס כבר
4. موحد كرملي -عسفيا לפני 7 שנים
اياك قفاك... والدبابير
3. תושב לפני 7 שנים
סמי תבורך
2. صبر לפני 7 שנים
לעניין
1. אמג'ד לפני 7 שנים
סליחה סמי טעינו

מומלצים