התלמידה מאלאשראק רעדה מפחד

הסיפור של ההורים שהזמינו לביתם משטרה לבדוק את תלונת הבת שסיימה לימודים בבית ספר  דתי אלאשראק ונתקלה בשני בני מיעוטים, פחדה מהם וברחה, לדברים

16.02.2017 מאת: פורטל הכרמל והצפון
התלמידה מאלאשראק רעדה מפחד

ההורים מספרים שהיום רביעי 15-2-2017 בשעה 14:50 כשהבת ....חזרה מבית הספר الاشراق בעוספיה, בהסעה לכיוון הבית בשכונת דליה צעירה אירע משהו מפחיד.

בעוד האוטובוס מעלה ומוריד תלמידים מהכביש הראשי מול בית ספר עתיד, הילדה ראתה מולה שני זרים בני מיעוטים צועדים לכיוונה...היא מיד חצתה את הכביש לכיוון השני היכן שמגרש הרכב בכניסה לשכונה בכדי לא להיות בחזית מולם, השניים מיד חצו את הכביש לכיוונה, הילדה חשדה בהם וחצתה שוב לכיוון הנגדי ובשלב הזה הם שוב חצו את הכביש וצעדו לכיוון שלה כשהם מדברים איתה מיוזמתם,שהם לא יעשו לה כלום כאילו מרגיעים אותה!.

הילדה בינתיים הסתובבה לכיוון כביש העפר של השכונה והתחילה לרוץ בכל הכוח עד שהגיעה הביתה, כשהיא בוכה ורועדת כולה.

מיד האבא הזמין את המשטרה לשכונה לביתו וביקש שיאתרו את השניים, המשטרה איתרה אחד מהחשודים, ההורים הגישו תלונה במשטרה.

ההורים:"אנחנו כהורים של ... רואים בחומרה רבה את האירוע וועד השכונה נרתמו מיד לעזרה ועל זה מודים להם מאוד, עודכנו בפרטי המקרה ראש המועצה, קב"ט המועצה והאחראי על ההסעות של בתי הספר ג'האד חלבי שהבטיח לבוא מחר ולקבוע לטיולי סמי תחנה חדשה בתוך השכונה לילדי בית ספר אלאשראק, תודה לכל מי ששאל בשלום הבת ונקווה שמקרים חמורים כאלה לא יקרו בעתיד".

זרים

תגובות

4. מגדי לפני 7 שנים
זרים
3. מדליה לפני 7 שנים
העיקר הילדה
2. רביע לפני 7 שנים
הנוכחות של הזרים מפחידה
1. תושב השכונה לפני 7 שנים
לדעתי זה שטיות

מומלצים