נדל"ן להשקעה באירופה מדינות מומלצות להשקעה

בעקבות מחירי הנדל"ן הגבוהים והמיסוי הבעייתי על דירות להשקעה בארץ, ישנה כמות לא מבוטלת של ישראלים אשר מחליטים להשקיע את כספם בנכסים באירופה.

16.02.2017 מאת: פורטל הכרמל והצפון
נדל"ן להשקעה באירופה מדינות מומלצות להשקעה

בכתבה הבאה תוכלו למצוא את המדינות המבוקשות ביותר לביצוע השקעות נדל"ן באירופה.

בנוסף למחירים ולמיסים הגבוהים בארץ, ישנה עוד סיבה לשמה בוחרים ישראלים רבים להשקיע את מיטב כספם בנדל"ן מחוץ לגבולות המדינה והיא האפשרות לבצע השקעות לטווח קצר יחסית של מספר שנים בודדות עם אחוזי תשואה מרשימים למדי, והמגוון הענק של המדינות והנכסים ממנו תוכלו לבחור נכסים באחוזי סיכון נמוך.

ספרד

המדינה אשר נכוותה במשבר פיננסי גדול בשנת 2008, מראה בימים אלו עליות מחירים מרשימות מאוד מדי שנה אשר יכולות להגיע למספר דו ספרתי. משבר הנדל"ן במדינה הסתיים בשנת 2014, כשמחירי הנדל"ן היו נמוכים מאוד.
כעת, המחירים של הדירות והבתים במדינה עולים בקצב מהיר מאוד, במיוחד בערים הגדולות מדריד וברצלונה. האזורים התיירותיים בערים הללו מציעים לכם ליהנות מאזורי דיור מבוקשים מאוד אשר מושכים משקיעים מכל העולם ומעניקים לכם הזדמנות כמעט בטוחה ליהנות מתשואה מרשימה.

פולין

השקעה בנדל"ן בפולין מוכיחה עצמה משתלמת כבר מספר שנים רב, ואנחנו יכולים לראות אנשים רבים מצביעים ברגליים ורוכשים שם דירות חדשות.

הקלות בה תוכלו לקנות דירה בפולין לפעמים לא נתפסת, מכיוון שאין מכם שום דרישה פרט לחתימה על חוזה בעזרת נוטריון מקומי. הערים הגדולות במדינה כמו וורשה וקראקוב מציגות אפשרויות רבות לבחירה, וקצב בנייה מרשים מאוד אשר שובר שיאים מדי שנה. בזכות תהליך העיור הגדול שחווה המדינה בשנים האחרונות וההגירה החיובית בערים המרכזיות, אנחנו יכולים לראות איזון בין הביקוש להיצע בנכסי הנדל"ן השונים, מה שמעיד על שוק חזק ואיתן.

גרמניה

במדינה בה ישראלים רבים מאוד מגיעים לביקור ולעתים גם עוברים באופן קבוע, ישנן  גם המון השקעות נדל"ן אשר מתבצעות על ידי ישראלים. ההיצע המרשים של דירות ובתים הפוטנציאל הגלום בהם מבטיח אפיק השקעה מבוסס עם אחוזי סיכון קטנים למדי. בשנת 2016, אחד הדו"חות הגדולים בעולם ראיית החשבון קבע כי ברלין היא העיר המתאימה ביותר להשקעה בעולם.

הביקוש הגבוה ועליית המחירים הממוצעת בגרמניה מעידים לטובה כאשר אנחנו בוחנים הזדמנויות שונות שם. ההעדפה של חלק גדול מאזרחי המדינה היא לשכור דירות ולא לקנות אותן, מה שאומר שלא יהיה קשה למצוא שוכרים והחזר ההשקעה לא יקח זמן רב.

איטליה

ישנה מגמה מאוד ייחודית באיטליה אשר מראה כי משקיעים רבים בוחרים להשקיע בדירות נופש, לאו דווקא דירות למגורים. בנוסף לאזורים הקסומים שנוכל למצוא במדינה הזו, הערים הגדולות כמו רומא ומילאנו גם הן פופולאריות מאד ועוברים בהם מספר רב של תיירים מדי יום.

במידה ואתם מעוניינים במידע נוסף על נדל"ן להשקעה באירופה, כדאי יהיה לכם להתייעץ עם חברת תיווך אשר מתמחה בנושא כדי להבין את השווקים בצורה טובה יותר.

 

נדל"ן להשקעה באירופה

תגובות

מומלצים