שמואל אבואב מונה למנכ"ל משרד החינוך

שר החינוך נפתלי בנט, הודיע על החלטתו למנות את שמואל אבואב לתפקיד מנכ"ל משרד החינוך. בהתאם לנוהל, יביא השר בנט את המינוי לאישור הוועדה בראשות נציב שירות המדינה ולאישור הממשלה

21.02.2017 מאת: פורטל הכרמל והצפון
שמואל אבואב מונה למנכ"ל משרד החינוך

מינויו של  אבואב ייכנס לתוקף החל מהתאריך ה-20.3.2017.

שמואל אבואב מכהן בשנים האחרונות בתפקיד יו"ר קרן נאור (קרן חברתית-אזרחית), אשר מפעילה פרויקטים חברתיים רבים ומגוונים, בדגש עמוק על תחומי המאבק בקטל בדרכים, שיפור מצבה של אוכלוסיית הילדים והנוער בסיכון בישראל, וכן בליווי ובתמיכה לעיירות הפיתוח והפריפריה.

לאבואב ניסיון עשיר בתחום השירות הציבורי. הוא כיהן בתפקיד מנכ"ל משרד החינוך (בשנים 2006-2007) וליווה את שיקום מערכת החינוך בצפון לאחר מלחמת לבנון השנייה, וכן היה שותף בגיבושה של הרפורמה בבתי הספר היסודיים "אופק חדש". לפני כן כיהן אבואב בתפקיד מנכ"ל משרד הבינוי והשיכון (בשנים 2006-2005). במסגרת תפקידו זה הוא עסק בתכנון, פיתוח ובניה של יחידות דיור, טיפול באוכלוסיות החלשות ובקידום הדיור הציבורי.

במשך 15 שנים הוא כיהן כראש המועצה המקומית קריית טבעון. במהלך תקופה זו הוא הביא לקידומו של היישוב והביא אותו להישגים חשובים ובעלי משמעות - בתחומי הפיתוח, הבינוי, החינוך והתרבות. על פעילותו בתפקיד זה זכה אבואב במשך תשע שנים ברציפות בפרס ניהול כספי תקין מטעם משרד הפנים.

לצד תפקידים אלה, כיהן אבואב כיו"ר ועדת המנכ"לים של משרדי ממשלה לטיפול בנושא יוצאי הקהילה האתיופית,  יו"ר ועדת החינוך של השלטון המקומי, יו"ר המכון לפיתוח מבני חינוך ורווחה ויו"ר עמותת אל סם.

לאבואב תואר שני בתחום מנהל השלטון המקומי מטעם אוניברסיטת חיפה.

שמואל אבואב

תגובות

מומלצים