מגשי אירוח לאירועי קוקטייל

מתכננים אירוע קוקטייל? רוצים לארח ברמה גבוהה? ישנם הרבה דברים בהם צריך להשקיע, אך אוכל הוא העיקרי שבהם.

22.02.2017 מאת: פורטל הכרמל והצפון
מגשי אירוח לאירועי קוקטייל

אין ספק שבאירועי קוקטייל יש ציפייה לאווירה אקסקלוסיבית ולאוכל איכותי המספק חוויה קולינרית יוצאת דופן. לבטח אתם מעוניינים באירוע מושלם עבור האורחים, לכן מבעוד מועד עליכם לבצע הזמנה מחברת קייטרינג המתמחה באירועי קוקטייל ומציעה תפריט עשיר ומגוון הכולל מנות גורמה מוקפדות וטעימות.

באירועי קוקטייל רבים האורחים נעים בחלל החדר ולרוב אין סידורי ישיבה, לכן מגשי אירוח עם שפע מאכלים ומנות מעוצבות הם הפתרון המושלם עבורכם, והאורחים לא יפסיק לשבח אתכם.

כדי לשכור את שירותיה של חברת קייטרינג בעלת ניסיון באירועי קוקטייל יוקרתיים עליכם לערוך סקר שוק מקדים ומקיף, כדאי להתייעץ עם הצוות המנוסה של החברה כדי לקבל החלטות נכונות כמו  כמויות האוכל בהתאם למספר המוזמנים, כשרות, תפריט בשרי או חלבי, ויש להרכיב תפריט מגוון כך שכל האורחים יוכלו לטעום מגוון מאכלים וליהנות מחוויה נפלאה.

על טעם ועל ריח

את התפריט והמגשים לאירוע קוקטייל יש לבחור בהתאם לשעת האירוע ומיקומו. כמו כן, חשוב לקבל החלטה מראש האם צוות מלצרים יגיש את הכריכים, המאפים ושאר המנות או שמציבים את המגשים המעוצבים על מזנונים עם מפות צחורות, פרחים, נרות ופריטי נוי מרשימים. כאמור, ניתן להזמין מגשי אירוח עם מנות ומאכלים חלביים, בשריים או טבעוניים, ובהתאם למאפייני המשתתפים יש לקבל החלטה בנושא הכשרות. כמו כן, מומלץ להזמין מגשים מעוצבים עם ירקות ופירות העונה, המגשים מגיעים בעיצוב מדהים ותורמים לחוויה, והם חשובים גם מבחינה תזונתית. מלבד טעמם הטוב של המאכלים, חשובה צורת ההגשה והנראות, לכן כדאי לברר נקודה זו מול חברת הקייטרינג ממנה מזמינים.

איזו חברת קייטרינג היא הנכונה בשבילכם?

באירוע הקוקטייל שלכם תרצו שהחוויה הקולינרית תהיה מושלמת, לכן, בחירת חברת הקייטרינג הינה קריטית להצלחת האירוע ולחוויה עבור המוזמנים. עליכם לתת דגש על הנקודות הבאות כדי לקבל החלטה ראויה:

•שיטת ההגשה חישבו מהי צורת ההגשה המתאימה לאירוע הקוקטייל שאתם מפיקים, עליכם לוודא שחברת הקייטרינג מספקת שירות זה, לדוגמה, אם אתם מעדיפים מלצרים ולא עמדות הגשה.

•תפריט מגוון ועשיר חלפו הימים בהם באירועים הגישו רק כריכים או מאפים, יש לספק חוויה קולינרית מושלמת למוזמנים, לכן מן הראוי להזמין מבחר מנות כמו מאפים, לחמים איכותיים ובריאים, פלטות עם גבינות איכותיות, ירקות, פירות, סלטים מרעננים, פסטות, אנטיפסטי, טורטיות, דגים וכיוצא בזה. אין לשכוח את נושא הקינוחים.

•המלצות- בקשו חוות דעת והמלצות מחברים, קולגות בעבודה ומקרובי משפחה שהפיקו אירוע קוקטייל מוצלח לאחרונה. כמו כן, כדאי לבקש רשימת ממליצים ולשוחח לפחות עם שניים מהם.

הבחירה המושלמת

מגשי אירוח הינם דרך מצוינת, נוחה ואיכותית, להגשה באירוע קוקטייל. תוכלו להגיש לאורחים מבחר גדול של מאכלים ומגוון של טעמים בצורת הגשה אסתטית. כך תאפשרו לאורחים שלכם יכולת בחירה, בה כל אחד יבחר את המנות המועדפות עליו, כולם יאכלו כיד המלך, ומובטח לכם אירוע נוצץ ויוקרתי עליו ידברו עוד זמן רב.

מגשי אירוח לאירועי קוקטייל

תגובות

מומלצים