שמס"רפיק ניסה להסתיר מאיתנו משהו חוק העזר צריך לשנות"

חבר מועצת דליה יו"ר תנועת סווא שמס חסון בראיון לפני שהוא מפנה את מקומו לעו"ד כמאל כמאל "את חוק העזר כבישים צריך לשנות, רפיק החליף רשת חינוך כדי להחליף מנהל, אסור להיכנס לתאגיד המים והביוב".

28.02.2017 מאת: פורטל הכרמל והצפון
שמס"רפיק ניסה להסתיר מאיתנו משהו חוק העזר צריך לשנות"

שמס חסון שמפתיע לא מסתיר את האחריות שחלה עליו ועל חברי המועצה שהיו צריכים לבדוק לפני שמאשרים גזרה נגד התושבים שמס טוען שיש מקום תמיד לתקן טעיות.

שמס: "ראש המועצה צריך לעבוד בשקיפות למען תושבי דאלית אל כרמל".

שמס חסון:"נהוג שחברי המועצה מקבלים את החומר כמה ימים לפני על מנת ללמוד את החומר ולבוא מוכנים לישיבה, לפעמים קורה שחברי המועצה מגיעים לישיבות לא מוכנים".

"לגבי חוק העזר אפשר לשנות אותו בהצבעה וראש המועצה יכול לעשות את זה אם יש לו כוונות טובות, ראש המועצה יכול להגיד טעיתי ולבטל את החוק".

שמס חסון : "אמיר עיסמי לצערי בהרבה מקרים הוא בודק דבר חלקי ולא בשלמותו, כך קרה בהרבה מקרים ובמיוחד בנושא תאגידי המים שהלך ואמר שהרבה ישובים הם כבר מאוגדים ושהתאגיד טוב אבל הוא לא בדק אם הישובים האלה מרוצים מהתאגידים, המלצתי לו יותר מפעם לא להצהיר הצהרות שהן חלקיות".

"אני היום יו"ר תנועת סווא התנועה צריכה לשרת את הישוב כנציגי ציבור אנחנו רוצים שיהיה עתיד טוב יותר לילדי דליה, בתנועה חשובה הדרך יותר מהמועמד, יהיה לנו מועמד חזק לראשות המועצה המקומית דאלית אל כרמל עם צוות היגוי רציני מאוד".

שמס חסון

"אם טועים לא נורא תמיד צריך לחזור ולתקן, התאגיד לא טוב לכפר, בזמננו עם כרמל נסראלדין הצבענו בעד התאגיד, אבל למזלנו בסוף לא חתמנו על חוזה שאנחנו נכנסים לתאגיד".

"הרפורמה שהנהגנו בדליה לא סתם הביאה לעליה מ 38% ל 66%, עם שינוי הרפורמה ע"י רפיק, הבגרות ירדה, רפיק החליף רשת בכדי להחליף מנהל בית ספר, צריך להפריד את החינוך מהפוליטיקה".

 

לדברים שאמר שמס בסרטון

{YouTubeVideo id=X3TNuR6Rgzg}

 

קישורים בעניין חוק העזר כבשים ומדרכות

האזרח בדליה משלם פי 12 יותר מעוספיה על כבישים ומדרכות

האני:"שרפיק ילמד איך עושים הסכמים מעוספיה"

תראו מי הצביע נגד התושב בחוק העזר בדליה

תגובות

1. חלבלוב לפני 7 שנים
די למסח'רה

מומלצים