כתב אישום בגין מעשה מגונה הטרדה מינית ואיומים

בהזדמנויות שונות אמר הנאשם למתלוננת שאם תספר להוריה על מעשיו, הוא יפרסם את תמונותיה בפייסבוק, כמו כן אמר כי יעשה שימוש באתר שמפשיט את התמונות שברשותו ואז יפרסם אותן.

02.03.2017 מאת: פורטל הכרמל והצפון
כתב אישום בגין מעשה מגונה הטרדה מינית ואיומים

פרקליטות מחוז ירושלים באמצעות עו"ד יפעת פנחסי-נבו, הגישה לבית המשפט המחוזי בעיר כתב אישום נגד עותמאן אבו סביתאן, בן 44 תושב שכונת א טור בירושלים, בגין מעשה מגונה, הטרדה מינית ואיומים.

על פי כתב האישום, בין הנאשם למתלוננת היכרות רבת שנים. במהלך חודש פברואר פגש הנאשם במתלוננת סמוך לביתה, לקח ממנה את הטלפון הנייד שברשותה והעביר לטלפון הנייד שלו תמונות של המתלוננת באמצעות הווטסאפ.

בהמשך, במספר הזדמנויות שונות אמר הנאשם למתלוננת שאם תספר להוריה על מעשיו, הוא יפרסם את תמונותיה בפייסבוק . כמו כן אמר כי יעשה שימוש באתר שמפשיט את התמונות שברשותו ואז יפרסם אותן.

במהלך חודש פברואר במספר הזדמנויות שונות פגש הנאשם במתלוננת כשהיא בתחנת הסעות בסמוך לביתה ואמר לה לצלם את עצמה ערומה במקלחת ולשלוח לו תמונות אלו.

באחד הימים פגש הנאשם במתלוננת כשהיא בדרכה הביתה מבית הספר ואמר לה לעלות לרכבו, המתלוננת אמרה שאינה מעוניינת, ואז הנאשם חטף לה את הטלפון הנייד ובעקבות זאת היא עלתה לרכב. הנאשם החל ללטף אותה בלחיה ועל חזה מעל הבגדים ואמר לה "חיים שלי אהובה שלי".

בהמשך, הסיע הנאשם את המתלוננת לשטח הנמצא בבעלותו והכניסה לחדר קטן בו יש שתי מיטות ואמר לה להוריד את הז'קט שלבשה, היא סירבה והנאשם הוריד לה את הז'קט. הנאשם המשיך וליטף את המתלוננת בחזה שלה מעל הבגדים ובבטן, תפס את מכנסיה וניסה להוריד לה אותם. המתלוננת הרחיקה את ידיו של הנאשם ואמרה לו שהיא רוצה ללכת הביתה. הנאשם הלביש את המתלוננת בז'קט שלה, אז יצאה המתלוננת מהחדר והלכה לביתה.

במעשיו המתוארים לעיל, עשה הנאשם מעשים לשם גירוי או סיפוק מיני, בקטינה מתחת לגיל 16 ושלא בהסכמתה החופשית. הציע הנאשם למתלוננת הצעות חוזרות בעלות אופי מיני לקטינה שטרם מלאו לה 15 שנים וכן איים עליה שלא כדין בכל דרך שהיא בפגיעה בגופה בחירותה בשמה הטוב בכוונה להפחיד את המתלוננת או להקניטה.

הפרקליטות מבקשת לעצור את הנאשם עד תום ההליכים המשפטיים נגדו.
לנוחותכם מצ"ב כתב האישום ובקשת המעצר.

תגובות

מומלצים