סגן אדם אבו נמר מירכא סיפור משפחתי

סגן אדם אבו נימר עוזר קצין לוגיסטיקה חטיבתי בחטמ״ר מנשה שמונעת חדירת מחבלים לואדי ערה ולעמק יזרעאל, אדם בן למשפחה לוחמת מירכא שני אחים קצינים ואח נוסף כבר מתגייס.

03.03.2017 מאת: אמילי חלבי
סגן אדם אבו נמר מירכא סיפור משפחתי

סגן אדם אבו נימר בן 21 מהכפר ירכא, מגיע ממשפחה של לוחמים, משרת בחטמ"ר מנשה שבאיו״ש, חטיבת מנשה (ידועה גם כחטיבת ג'נין) היא חטיבה מרחבית שתפקידה להשליט חוק וסדר בגזרות ג'נין וטולכרם ולמנוע אירועי פח"ע, אדם נמצא בתפקיד שנה וחצי ומאוד מרוצה מהשירות.

אדם התחיל את דרכו כלוחם בגדוד ההצלה ויצא לקורס קצינים בלוגיסטיקה ומשם הגיע לחטמ"ר מנשה.

סגן אדם אבו נימר בשיחה לפורטל הכרמל, אומר: "המליצו לי להגיע ללוגיסטיקה, ראיתי שזה מתאים לי אז הצטרפתי, אחרי חצי שנה יצאתי לקורס קצינים, אני רוצה להתקדם ולעלות בדרגות בצבא, לתרום למדינה כמה שאני יכול".

סגן אדם אבו נימר: "להיות משפחה של לוחמים זה לא דבר שמובן מאליו, שני אחים קצינים אחד בחימוש ואחד לוחם, זה בא מהבית שכולנו מורעלים צבא ורוצים לתרום למדינה וכל המשפחה גאה בנו, ההורים הדודים האחים כולנו משפחה אחת גדולה שאוהבת את המדינה ומבינים את החשיבות של שירות בצבא".

יש לציין כי שני אחיו הגדולים של נימר, סקר וויסאם גם הם משרתים כקצינים בצה״ל, סקר עתודאי וויסאם מדריך לוחמה בטרור לאנשי מילואים ואזרחים שמתעסקים בהגנת היישוב.

אדם אבו נימר

סגן אדם אבו נימר: "אני היום משמש כאחראי על כוח האדם באגף הלוגיסטיקה ועוזר קצין החטיבה, בין היתר משתתף בתרגילים של החטיבה, היום אני רואה שיותר ויותר דרוזים מגיעים לפיקוד בחייל וזה ממחיש את העובדה של נתוני הגיוס הגבוהים של הצעירים הדרוזים לצבא".

סגן אדם אבו נימר: "אני לומד איך לדבר עם אנשים איך להיות אחראי ולחלק זמנים ולנהל כל הדברים וגם למלא במקום המפקד, להיות אחראי בלוגיסטיקה זה להיות בלב העניינים, אני ממליץ לחברים שרוצים להתגייס ללכת ללוגיסטיקה כי זה מאוד מסלול מאוד מאתגר ואפשר ללמוד ממנו הרבה מכל הבחינות ובמיוחד איך לנהל ולהתנהל בשטח".

סגן אדם אבו נימר: "יש תקופות שאנחנו יוצאים להשלמות ואני רוצה לנצל כל תקופה כזו וללמוד כמה שיותר, ההכשרות שעוברים והלימודים נותנים הרבה חיזוק ומבטיחים תעסוקה בהמשך, סקר אבו נימר אחי הגדול סיים לימודים והתגייס כעתודאי, הוא סיים מהנדס חשמל והוא עובד במקצוע שהוא למד".

אדם ההורים והאחים

תגובות

3. בחורה דרוזית לפני 7 שנים
אוהבים אתכם יא אדם
2. דרוזי לפני 7 שנים
אין מילים לגאווה שלנו בכם
1. רביע חסון לפני 7 שנים
למשפחה

מומלצים