מצעים מדריך רכישה

מצעים הינם מוצרי טקסטיל שהשימוש בהם שמור לזמן האיכות הכי חשוב שלנו הלא הוא זמן המנוחה והשינה במיטה.

05.03.2017 מאת: פורטל הכרמל והצפון

מאחר שמדובר באלמנטים שמשמשים אותנו מדי יום ביומו ובשילוב העובדה כי השינה כל כך חשובה לבריאותנו, הרי לכם החשיבות של בחירת מצעים איכותיים ונוחים. להלן מספר טיפים שיעזרו לכם לבחור סט מצעים איכותי שאכן יענה על כל ציפיות השימוש שלכם.

סוג החומר
בזמן השהייה שלנו במיטה, גופנו בא במגע ישיר עם המצעים ועל כן בחירה נכונה של סוג החומר חשובה ביותר לתחושה. ישראל מאופיינת בחורפים קרים למדי וקיצים לוהטים ולחים עוד יותר ומסיבה זו עדיף לבחור מצעים מבדים שנחשבים כמה שיותר "נושמים". הבד הטוב ביותר לצורך כך הוא הכותנה והוא גם היקר ביותר. במידה ומעוניינים להוריד קצת את העלויות, ניתן לבחור במצעים שעשויים משילובי כותנה ופוליאסטר, אך במקרה זה יש לוודא כי אחוז הפוליאסטר מסך הבד לא יעלה על 50%, שכן תחושת המגע לא תהיה נעימה, לא בחורף ולא בקיץ. עבור מי שסובל מהחום בקיץ, ניתן למצוא בדים נושמים נעימים וקרירים שאינם מכילים פוליאסטר, הלא הם מצעי הסאטן.

צפיפות הבד
לא די בבחינת החלוקה של אחוזי החומרים במצעים שתבחרו, ועל מנת לבחור במצעים איכותיים שיחזיקו מעמד לאורך זמן וירגישו על הגוף נעימים ורכים, יש לבחון גם את צפיפות הסיבים בהם. יש לקחת בחשבון כי מצעים איכותיים צריכים להיות מורכבים מבדים עם צפיפות של לפחות 200 סיבים וכי בדים בצפיפות נמוכה יותר מתקמטים בכביסה ומאבדים את חיוניותם ותפקודם לאחר פרק זמן קצר ביותר.

התאמה למידות
אחד הדברים המרגיזים ביותר הוא לגלות שהמצעים שרכשתם אינם מתאימים באופן אופטימאלי לגודל המיטה, הכריות והשמיכות. מצעים קטנים מדי פשוט "נושרים" מהמזרן וחושפים את קצוות הכרית ואילו מצעים גדולים הופכים למעין שקים מדובללים שמחזיקים בתוכם את השמיכות. לכן חשוב מאוד לרכוש מצעים במידות הרצויות ובמידה ובוחרים מראש בספקים שמייבאים/מייצרים מוצרי טקסטיל ברמה גבוהה, ניתן לסמוך על כך שתוכלו להשיג כל מידה שתרצו.

עיצוב
ובסופו של דבר למצעים תפקיד חשוב ביותר גם בעיצוב החדר שבו נעשה בהם שימוש. באמצעות מצעים איכותיים תוכלו להשיג כל טון עיצובי שמתאים לכם - כפרי, מודרני, ילדותי, אומנותי ועוד. מגוון האפשרויות פשוט עצום ולכם רק נותר לבחור בעיצוב אליו אתם הכי מתחברים ולשלב זאת עם קריטריוני האיכות שהצגנו.

תגובות

מומלצים