לעצור מיד את דליפת הביוב בעוספיה

שכונה שלמה בכביש הראשי בעוספיה סובלת מדליפת ביוב שמסכנת חיי בני אדם, המועצה "הכל נגרם מאותן דירות שהתחברו למערכת הביוב בצורה פירטית, אנחנו מטפלים במפגע".

10.03.2017 מאת: פורטל הכרמל והצפון
לעצור מיד את דליפת הביוב בעוספיה

מפגעי הביוב הקשים שמסכנים ציבור שלם בעוספיה הביאו לתלונות רבות של תושבי השכונה ואך הייתה התערבות של המשרד להגנת הסביבה שכינס את מועצת עוספיה והמפגע הנ"ל נשאר.

תושבים בשכונה עכשיו כבר לא מוכנים לשתוק ופונים לערכאות המשפטיות נגד המועצה המקומית עוספיה, כדי לעצור את מפגע הביוב בשכונה שמזהם ומסכן את כולם וזה לא כל כך נעים להתגורר ליד דליפת ביוב לאורך כל השנה.

התושבים לפורטל הכרמל:"אנחנו לא מוכנים עוד לסבול את המצב הזה, כל הפניות למועצה לא הביאו לשום פתרון ובכל פעם נאמר לנו שיטפלו ולא מטפלים, אנו אזרחים שמגיע לנו לנשום אוויר נקי ולא מוכנים עוד לסכן את בני המשפחה שלנו וחשוב מאוד שבצד של המועצה יקשיבו ויבינו את משמעות הדרישה, כי זו עבירה פלילית מה שנעשה כאן בשכונה שלנו, שגם הנוסעים והולכי הרגל בשכונה סובלים מאותן ריחות חריפים וחיידקים שיש בשכונה".

במועצה המקומית עוספיה אומרים לנו בתגובה:"אנחנו נבדוק את התלונות, מיד עם קבלת התלונה נשלחה לשכונה ביובית לשאוב את הביוב מהשוחות, הבעיה העיקרית זה הגורם של אותם שכנים שהתחברו למערכת הביוב בצורה פרטית שגורמת לסתימות במערכת, היועץ המשפטי של המועצה הונחה לטפל בכל מי שמפיר את החוק ע"מ שנוכל לטפל מיד באותם עבריינים ובאותו זמן נעשה הכל כדי שהמפגע הנ"ל ייסגר לאלתר".

אחד התושבים אומר לנו:"לא יכול להיות שהדליפה נמצאת זמן רב ובמועצה עושים את עצמם לא רואים, אני לא ראיתי שהמועצה עשתה משהו לעצור את זה, לפחות תמורת הכספים שאנחנו משלמים כאזרחים טובים".

אנו בפורטל הכרמל נמשיך לעקוב מקרוב אחרי המפגע הקשה הזה של דליפת ביוב לרחוב הראשי ולבתי השכונה.

 

ביוב בעוספיה

לתמונות בסרטון

{YouTubeVideo id=aR1vdJkUwTU}

תגובות

7. עספאני תומך ווג'ה לשעבר לפני 7 שנים
ווג'ה מכניס אותנו למלכודת
6. מישהו לפני 7 שנים
מהכפר
5. תושב לפני 7 שנים
עוספיה
4. עיספיה לפני 7 שנים
כואב לראות דבר כזה בפתח הבית
3. ابن البلد לפני 7 שנים
בקשה הוגנת
2. תושב השכונה לפני 7 שנים
לעצור את זה מיד באמת מספיק
1. כיופי לפני 7 שנים
נ

מומלצים