כתב אישום בגין הריגה בחוף הים

על פי כתב האישום, בין המנוח בן 26 לבין א' חבר של הנאשם היה קיים סכסוך שעניינו קשריו הקודמים של המנוח עם אשתו של א'. לפני כחודש, בילו המנוח יחד עם חברתו ושתי חברות נוספת בקיוסק בחוף הים באשדוד.

12.03.2017 מאת: פורטל הכרמל והצפון
כתב אישום בגין הריגה בחוף הים

פרקליטות מחוז דרום, באמצעות עו"ד טל (אדיר) כהן, הגישה לבית המשפט המחוזי בבאר שבע כתב אישום נגד ואם בדר, בן 19 מלוד בגין הריגה בחוף הים באשדוד.

 

בשלב מסוים, נכנס הנאשם יחד עם חברו מ', וביקש מהמנוח לצאת החוצה. מחוץ למקום, המנוח התיישב על ספסל כאשר הנאשם ומ' עומדים בסמוך אליו. בד בבד, מכיוון החוף, הגיע א' בהליכה מהירה, הוציא מכיס מכנסיו סכין או חפץ חד אחר, התקרב אל המנוח ודקר אותו באמצעות הסכין בחזהו בצד שמאל.

א' המשיך לדקור את המנוח באמצעות הסכין כשהנאשם ומ' עומדים בסמוך, פעם אחר פעם, בחזהו וברגליו. המנוח הפצוע נפל ארצה וחברתו שעמדה בסמוך וראתה את המתרחש, נשכבה על גופו של המנוח על מנת להגן עליו מפני הדקירות.

א' ניסה לדקור שוב את המנוח ובצוותא חדא עם הנאשם ועם מ', השלושה תקפו את המנוח הפצוע בכך שבעטו בו כאשר חברתו שוכבת על גופו ומבקשת שיפסיקו, ותוך כדי שהם פוגעים בבעיטות גם בגופה וגורמים לה חבלות של ממש. כשניידות משטרה התקרבו למקום, הנאשם, א' ו-מ' עזבו את המנוח ונמלטו מהמקום בריצה.

הפרקליטות מבקשת לעצור את הנאשם עד תום ההליכים המשפטיים נגדו.

תגובות

מומלצים