ביקנעם שומרים על הבריאות

כחלק מפעילות היישובית לעודד את התושבים לספורט ואורח חיים בריא, קבוצת הליכה של תושבי יקנעם הוקמה ביוזמתו של ראש העיר, התושבים מוזמנים להגיע ביחד עם הילדים ולנצל את הפעילות.

13.03.2017 מאת: פורטל הכרמל והצפון
ביקנעם שומרים על הבריאות

ביקנעם מאמינים באורח חיים בריא, ובשיתוף העירייה ושירותי בריאות לאומית יצאה לדרך קבוצת ההליכה היישובית שהוקמה על פי בקשתו ובעידודו של ראש העיר סימון אלפסי כחלק מפעילות היישובית לעודד את התושבים לספורט ואורח חיים בריא, והכרזת שנת 2017 כשנת בריאות יישובית.

ראש העיר סימון אלפסי שהשתתף בצעידה בירך את הצועדות והצועדים ואמר להם שהליכה ואכילה נכונה הם המפתחות לבריאות. רה"ע קרא לכל המשתתפים להפיץ את המסר ולעודד עוד חברים להצטרך לקבוצת ההליכה. אלפסי הודה לשירותי בריאות לאומית על תרומתם לבריאות התושבים.

מנהלת שירותי בריאות לאומית ביקנעם, אורית שפירא אמרה שאצלם בקופה מייחסים חשיבות רבה לפעילות למניעת מחלות, ולקידום אורח חיים בריא. המנהלת ציינה שבקופה מגוון רחב של סדנאות. המנהלת אמרה שהיא שמחה על שיתוף הפעולה עם העירייה.

מנהל המחוז של הקופה, זיו ויסמונסקי שהגיע במיוחד לצעידה פרגן לראש העיר על פעילותו ואמר לו שהוא מכיר את יקנעם של שנות ה-90 ומאז העיר עברה שינוי דרמטי לדבריו. מנהל המחוז אמר שסיסמת הקופה "לנו זה אכפת" היא אורח חיים.

באירוע הפתיחה השתתפו כ- 30 צועדות וצועדים שנהנו מהדרכתו המלאה של מאמן הכושר, אור שאקי שהקפיד כמובן גם על תרגילי חימום בהתחלה, והרפיה בסיום. הצועדים צעדו במשך למעלה משעה לאורך הרחובות אלונים וצאלים.

קבוצת ההליכה תתכנס כל שבוע ביום רביעי בשעה 19:30 לפעילות ספורטיבית שתתחיל ברחבת העירייה. ההשתתפות בחינם. קבוצת ההליכה הוקמה בעזרת מתאמת הבריאות העירונית, אבישג כהן, ובסיוע תכנית קידום בריאות של אשלים בג'וינט ישראל.

ראש העיר סימון אלפסי: "כראש עיר שמקדמת מדיניות אורח חיים בריא היה חשוב לי אישית לבוא ולהראות לתושבים כמה הנושא הזה חשוב ומשמעותי. כולי תקווה שתושבים רבים יבואו ביחד עם הילדים וינצלו את הפעילות הייחודית הזאת לטובת הבריאות שלהם. אנו נמשיך לפעול לעידוד אורח החיים הבריא במוסדות החינוך ובקהילה. אני מודה לאבישג על פעילותה הרבה  ולשירותי בריאות לאומית על שיתופי הפעולה, ומי ייתן ורק נהיה בריאים".

מנהלת סניף שירותי בריאות לאומית סניף יקנעם אורית שפירא: "כמנהלת המרכז הרפואי ותושבת העיר אני מברכת את רה"ע סימון אלפסי על היוזמה לפתוח קבוצת הליכה עירונית, ולעידוד פעילות גופנית בקרב התושבים. כיום קופ"ח זה כבר לא מה שהיה פעם: לאומית שירותי בריאות זה קודם כל קידום בריאות ומניעה באמצעות סדנאות בריאות, העלאת מודעות לבדיקות תקופתיות וכמובן פעילות גופנית. אני שמחה להוביל את הפרויקט ביחד עם קבוצת משתתפי הסדנה שלנו בהנחיה של הדיאטנית הקלינית שבע גולדברג ומאמן הכושר אור שאקי, וקוראת לתושבים להצטרף לקבוצת הליכה ולסדנאות קידום בריאות שלנו שפתוחים לכל התושבים".

מדריך הקבוצה, אור שאקי: "אני כמאמן וכאדם שחווה שינוי במהלך החיים מבחינת כושר, בריאות והרגלים יכול להעיד שהכל מתחיל בהבנה שהגוף שלנו מושפע מכל צעד והחלטה שלנו בחיים. אם כל אחד מאיתנו יבין שבאמצעות מרכיבים של כושר ותזונה וכמה שינויים בהרגלים אנו יכולים לייצר את הטופ של עצמנו בין אם זה מבחינת בריאות ובעיקר מבחינת הרגשה, שם בדיוק בנקודה הזאת יתחיל השינוי.  איני מאמין בקיצוניות ודיאטות אלא בשיקול דעת והתמדה. כל פעילות גופנית היא מבורכת!  מתחילים בקטן ומצליחים בענק . שיהיה לנו המון בהצלחה עם התוכנית המבורכת של רה"ע סימון אלפסי".

אלפאסי

תגובות

מומלצים