קורס בישול למתחילים בהשראת השפים הגדולים בארץ ובעולם

בקורס בישול לומדים כיצד להשתמש נכון עם חומרי גלם טריים ואיכותיים על מנת ליצור מנות טעימות ומוקפדות.

14.03.2017 מאת: פורטל הכרמל והצפון
קורס בישול למתחילים בהשראת השפים הגדולים בארץ ובעולם

גדולי השפים בארץ ובעולם, ביניהם השף הידוע פרדריק אנטון, בן טיפוחיו של השף המפורסם ז'ואל רובושון, טוענים כי מומלץ לשמור על פשטות בבישול וכדאי לנסות להשתמש בעד חמישה מרכיבים עיקריים בכל מנה, אך יש לבחור חומרי גלם באיכות גבוהה ולהקפיד על הוראות המתכון כדי להצליח ולהגיש מנת גורמה טעימה ומרגשת.

ללמוד מהניסיון של שפים מובילים בעולם

ישראלים רבים בוחרים במקצוע המסעדנות ורוכשים ידע מקצועי באמצעות קורסים וסדנאות בישול בתל אביב, בירת הקולינריה הישראלית. כדי להצליח בעולם הקולינריה בארץ ובעולם חשוב ללמוד אצל מיטב השפים על מנת לפתח ראיה קולינרית רחבה ולהכיר לעומק את חומרי הגלם וטכניקות הבישול המסורתיות והמודרניות.


ראוי לציין כי גם השף הידוע פרדריק אנטון החל את הקריירה המשגשגת שלו בלימודים מקצועיים, בתחילת דרכו, בשנת 1986, הוא למד במסעדה "לה פלמבאר" (Le Flambard) בעיר ליל, המסעדה נוהלה על ידי השף רובר בארדו. אחר כך עבר למסעדה "שאטו דה קרייר" (Château des Crayères ) שבעיר ריימס שם עבד אצל השף ז'ראר בואייה, המסעדה החזיקה בשלושה כוכבי מישלן.

בין השנים 1988-1996 השף אנטון עבד והתמחה אצל השף המפורסם ז'ואל רובושון, בשנת 1989 הפך לשף דה קוויזין ובמהלך עבודתם יחד למד מהמנטור שלו כל מה שהוא יודע על חומרי גלם והפקת טעמים עשירים, עזים וטהורים מחומרי הגלם באמצעות ביטוי הטבע האמיתי שלהם.

בשנת 1997 קיבל השף אנטון לידיו את ניהול המסעדה "לה פרה קטאלן" (Le Pre' Catelan) הממוקמת בפריז. במסעדה זו הגיע השף אנטון להישגים מרשימים ולהצלחה ופרסום בכל העולם, בתחילת הדרך זכתה המסעדה תחת שרביטו לשני כוכבי מישלן, בשנת 2007 המסעדה זכתה לשלושה כוכבי מישלן.

לאחר השתתפותו בתכנית הטלוויזיה "מאסטר שף" בגרסתה הצרפתית, השף אנטון הפך גם לסלב מוכר ולכוכב טלוויזיה פופולרי ומפורסם.

הדרך להצלחה בעולם הקולינריה מתחילה בלימודים

כאמור, כדי להצליח בעולם הקולינריה הנחשב למאתגר במיוחד, יש ללמוד טכניקות בישול קלאסיות וחדשניות, להכיר את חומרי הגלם ולפתח ראיה קולינרית. באמצעות קורס בישול למתחילים רוכשים את רזי המקצוע, מומלץ להירשם רק לקורס המשלב ידע מקיף ורחב וסטאז' במסעדות המובילות בארץ.

כל השפים המפורסמים בעולם, כדוגמת השף פרדריק אנטון, החלו את דרכם בלימודים וסטאז', וזו גם הדרך הבטוחה להצלחה שלכם בתחום. לפניכם מתכון מנצח מהשף אנטון הידוע בחיבתו לבישול פשוט אך מתוחכם.

מתכון למרק קרם אספרגוס עם מוס בצל ירוק

מרכיבים:
למרק:
300 גרם אספרגוס ירוק טרי
100 גרם ציר עוף
למוס בצל ירוק

אופן ההכנה:
להכנת המוס יש לחתוך את החלק הלבן של הבצלים ל-4 ולבשלם במעט חמאה ומלח. לסנן ולטחון במעבד מזון עד לקבלת מחית חלקה. להוסיף 100 גרם ציר עוף, שמנת ומאה, ולהקציף.

להכנת המרק יש לבשל את האספרגוס בסיר עם מי מלח רותחים, לסנן ולטחון במעבד מזון עד לקבלת מחית חלקה.להוסיף ציר עוף וחמאה ולעבד את הרכיבים. לאחר מכן, יש להניח בקראף את קרם האספרגוס, מעליו יש להניח את מוס הבצל ולהגיש מיד.

כדי להביל יום אחד את עולם הקולינריה בארץ ובעולם, כדאי לכם להירשם לקורס בישול על מנת לרכוש את רזי המקצוע ממיטב השפים, ולהתנסות בעבודה מעשית במסעדות מובילות, בדיוק כפי ששפים מפורסמים כמו השף אנטון החלו את דרכם.

בישלוים

תגובות

מומלצים