רס"ר שמעון יפרח חוזר מהפציעה

רס"ר שמעון יפרח, לוחם משמר הגבול שנפצע ב-29.02.16 בחילופי אש במחנה הפליטים קלנדיה, בפעילות מבצעית לחילוץ חיילים, על פעילותו הנחושה והאמיצה קיבל שמעון את עיטור המופת.

15.03.2017 מאת: פורטל הכרמל והצפון
רס"ר שמעון יפרח חוזר מהפציעה

"אני מאוד מתרגש מהמעמד ומהמתנה שאתם מעניקים לי" אמר רס"ר שמעון יפרח, לוחם משמר הגבול שנפצע ב-29.02.16 בחילופי אש במחנה הפליטים קלנדיה. "רכיבה באופני ידיים זה חלק משמעותי בחיי מאז הפציעה הקשה" הוסיף שמעון.

היום בבסיס בית גוברין של מג"ב דרום ובמעמד מפקד משמר הגבול, ניצב יעקב (קובי) שבתאי, סגן מ' מג"ב, תנ"צ עוזי לוי, סממ"ר מג"ב דרום, סנ"צ מועין פוארסה ונציגי עמותת 'מגדל' הצרפתית, הוענקו אופני ידיים לרס"ר שמעון יפרח, לוחם מג"ב שנפצע קשה במחנה הפליטים קלנדיה במסגרת פעילות מבצעית לחילוץ חיילים.

לעבר הכוח שבמסגרתו פעל שמעון נפתח ירי מסיבי שבמסגרתו הוא נפצע באורח קשה בפלג גופו התחתון.
על פעילותו הנחושה והאמיצה קיבל שמעון את עיטור המופת.

מאז הפציעה שמעון החל לרכוב על אופני ידיים במסגרת נבחרת של ארגון נכי צה"ל ולפני כחצי שנה אף השתתף שמעון במרתון ברלין לרכיבה על אופני ידיים.

לפני מספר חודשים במסגרת משלחת של משמר הגבול לצרפת נפגש שמעון עם נציגי עמותת 'מגדל' אשר נחשפו לסיפור הגבורה שלו ולפציעתו הקשה. העמותה החליטה להעניק לשמעון אופניים מיוחדים שישמשו אותו במסגרת האימונים והתחרויות אותם הוא מקיים והיום במעמד המרגש הוענקו לו האופניים שעשו דרכם מבלגיה אל צרפת והיום לישראל.

מפקד מג"ב אמר בדבריו: "בשם משמר הגבול אני מודה לעמותת 'מגדל' על תרומתה הגדולה לחיל. העמותה שאימצה את החיל, דואגת לרווחת הלוחמים והלוחמות שפועלים להגנה על ביטחון אזרחי ישראל. מחמם את הלב לראות מתנה כזו מיוחדת ומרגשת. בפעילותו שמעון הציל חיים ואנו מקווים שיחלים במהרה מהפציעה".

שמעון יפרח

צילום: דוברות המשטרה.

תגובות

מומלצים