כדי שתאגיד מוצקין ירוויח תשלמו יותר

מביאים לכם את הדוחות התקציביים של תאגיד מוצקין שלא מצביעים על הצלחות גדולות, בשנת 2015 הרווח היה מיליון חמש מאות ותשעים אלף ש"ח, מה יקרה אם דליה ועוספיה יצטרפו לתאגיד?

21.03.2017 מאת: פורטל הכרמל והצפון
כדי שתאגיד מוצקין ירוויח תשלמו יותר

לפי הדוחות הכספיים של תאגיד פלגי מוצקין, בשנת 2015 הרווח שהיה מיליון חמש מאות ותשעים אלף ש"ח, ב2014 הרווח היה 2 מיליון שלוש מאות ושישים ואחד אלף ₪,  בשנת 2014 הרווח היה יותר מ 2015, התאגיד לא מפסיד והרווח הוא בקטן יחסית.

אם דאלית אל כרמל ועוספיה יכנסו לתאגיד, ההשלכה הציבורית הישירה מכך, מבחינה צרכנית, היא התייקרות של תעריפי השירות בשיעורים משמעותיים בהשוואה למצב הקיים.

אז יהיה צורך בצוותים חדשים של עובדים דבר שיביא לעלויות רבות וכאשר העלויות גבוהות באופן מידי ההכנסות יעלו כדי לאזן, את המהלך הזה יממנו התושבים שישלמו יותר.

לפי ההסכם שוגיה פרסם כתנאי לכניסה לתאגיד כל בית קיים בעוספיה יחובר ללא תשלום, להליך כזה צריך שהממונה על התאגידים יסכים להטבות כאלה.

במצב הקיים כל שנה בעוספיה יש גירעון של 8 מיליון ₪ ובדאלית אל כרמל מעל 10 מיליון ₪.

הגביה לא מצליחה לאזן והגירעון גדל יותר ויותר, כאשר ראשי המועצות לא יכולים לעמוד בלחצים של משרד הפנים.

יש לציין כי התאגיד לא ישא ויקח עליו את חובות הרשות, חובות בהן הרשויות בעבר לקחו מלווה לפיתוח הישובים, ושרשרת החוסרים ארוכה מאוד.

יש כמה אינטרסנטים שמנסים לשכנע את כולם שזה חוק ובלתי אפשרי לא להתאגד, אז חשוב לציין שיש פרצה בחוק ורשות המים והביוב מאפשרת פתרונות נוספים גם כשלא נכנסים לתאגיד, בתנאי שהרשויות יסכימו לעבוד.

דוח תאגיד מוצקין

תגובות

4. מבין עניין לפני 7 שנים
תאגיד זה קו אדום והרס למשפחות לדורי דורות
3. חלביייייי לפני 7 שנים
רפיק אין לך מנדט ל49 שנים
2. תושב עספיא לפני 7 שנים
התאגיד זה נזק לתושבים
1. חלבי - דאליה לפני 7 שנים
זה כבר לא תעמולה זו אמת

מומלצים