כביש 66 שוב עולה לדיון בכנסת

המאבק הנחוש והצודק שמובילה מ.א. מגידו לשדרוג כביש 66 עלה שוב בכנסת בדיון מסכם על תאונות הדרכים, ע"י חברות הכנסת איילת נחמיאס ורבין ורויטל סוויד שדרשו מתן פתרון מידי.

22.03.2017 מאת: פורטל הכרמל והצפון
כביש 66 שוב עולה לדיון בכנסת

במסגרת דיון מסכם על תאונות דרכים של ועדת הכלכלה  של הכנסת בראשות ח"כ איתן כבל בהשתתפות שר התחבורה ישראל כץ, מנכ"לית  המשרד קרן טרנר ומנכ"ל נתיבי ישראל נסים פרץ, עלה  הנושא של שדרוג כביש 66 בצורה בולטת ומובהקת ע"י חברות הכנסת איילת נחמיאס ורבין ורויטל סוויד.

חברות הכנסת יחד עם ראש הועדה הדגישו את המאבק הנחוש והצודק שמובילה מ.א. מגידו בהנהגת ראש המועצה איציק חולבסקי ודרשו משר התחבורה פתרון מידי!

שר התחבורה חזר בתשובה לדרישה זו על הסיכום שלו עם ראש מ.א. מגידו לפיו יימשך תכנון מפורט של השדרוג המלא של הכביש מצומת מגידו ועד צומת התשבי ,ישודרגו כל הכניסות לישובים לאורך הכביש ויוסט קטע הכביש מול משמר העמק.

את ראש המועצה ( שנבצר ממנו להשתתף בגלל פגישה באותו זמן עם השר לביטחון פנים) ייצגו בדיון, שוקי ליס נציג יקנעם המושבה במליאת מ.א. מגידו ויהודה פינסקר מזכיר היוגב.

איציק חולבסקי: " אני רואה חשיבות רבה להודעת שר התחבורה בועדת הכלכלה המאשרת את הסיכום שלי עם שר התחבורה לשדרוג כביש 66  אני מודה מאד לחברות הכנסת רויטל סוויד ואיילת נחמיאס ורבין על התייצבותן החשובה לימין המועצה".

תגובות

מומלצים