נזיה זוכה להערכה רבה ביום הולדתו

עמיתיו של רנ"ג נזיה חלבי ראש לשכת מפקד מחוז חוף מברכים את נזיה שידוע כאדם עם לב ענק ואנושיות מעל ומעבר, נזיה זוכה להערכה מקיר לקיר וחיבוק של השוטרים והאזרחים.

23.03.2017 מאת: פורטל הכרמל והצפון
נזיה זוכה להערכה רבה ביום הולדתו

עמיתיו לעבודה של רנ"ג נזיה חלבי מלשכת מפקד מחוז חוף, רצו להעביר את תחושות ההערכה והכבוד שהם רוחשים לנזיה וכתבו לו:

"לרוב, בימי הולדת של מקורבינו אנו נוהגים לברך בקצרה אך מכל הלב. הפעם, אנו חייבים לחרוג ממנהגנו, נזיה חלבי ראש לשכה של מפקד מחוז חוף, אדם שראוי להערכה של כל שוטר ואזרח, אדם נדיר שבצניעות, ענווה, חוכמה, יצירתיות ואנושיות מאין כמוה, מצליח לכבוש פסגות ולגעת בליבם של אנשים, בעיקר, בשל אישיותך הכובשת, הכבוד והאמון שכל כך מאפיינים אותך".

"אין מקום או משימה שטביעת אצבעך לא נגעה בהם וכשאתה שם, ההצלחה מובטחת, פועלך מאחורי הקלעים הביא פעמים אין ספור לעשייה וקידום תהליכים, תוך דאגה עד לפרט האחרון. אפשר לומר שהשפעתך ניכרת במקומות ובלבבות כאחד".

"אתה בוחר לעזור לכל אדם, ללא קשר לרמתו או דרגתו כשערך הנתינה תמיד לנגד עינייך, עבור כולנו אתה כתובת לאוזן קשבת, לחברות, לסיוע והבנה אמיתית".

"לעולם לא שם חייץ בין אנשים אלא פועל לחיבור ורעות, לשיח ולשיתופי פעולה, עם לב ענק ואנושיות מאין כמוה, אז מה ניתן לאחל לאדם כמוך, שיש לו למעשה הכל? שרק תמשיך להיות אתה, מוקף בחברייך ואוהבייך, משופע באהבה, בריאות ושמחה. בהערכה ענקית".

מערכת פורטל הכרמל מצטרפת לברכה ומאחלת לנזיה מזל טוב, הרבה בריאות ואושר והמשך עשייה מבורכת ומוצלחת.

נזיה חלבי

תגובות

7. אמל חלבי לפני 7 שנים
גבר
6. דלייתי לפני 7 שנים
מזל טוב
5. עמי נסראלדין לפני 7 שנים
מזל טוב
4. סמי לפני 7 שנים
איש מקסים
3. חדיד לפני 7 שנים
ברכות
2. רביע חסון לפני 7 שנים
נזיה
1. חאלד חלבי לפני 7 שנים
עד מאה כעשרים

מומלצים