מועצת מגידו דואגת לסטודנטים

כביטוי לחשיבות שמייחסת מועצת מגידו לחינוך בכלל ולהשכלה הגבוהה בפרט, חולקו 55 מלגות לסטודנטים תושבי המועצה, בנוסף הוענקה מלגה מיוחדת ע"ש עמרם בינוביץ ז"ל מנהל ומייסד תיכון אזורי מגידו.

26.03.2017 מאת: פורטל הכרמל והצפון
 מועצת מגידו דואגת לסטודנטים

המועצה האזורית מגידו מעניקה מידי שנה מלגות לסטודנטים תושבי המועצה הלומדים לתואר ראשון והנדסאים במוסדות להשכלה גבוהה ברחבי  הארץ.

ראש המועצה איציק חולבסקי  שהעניק את המלגות, בירך את הסטודנטים ואמר: " המלגות אותן מחלקת המועצה מידי שנה הן ביטוי מובהק לחשיבות שמייחסת המועצה לחינוך בכלל ולהשכלה הגבוהה בפרט . הסטודנטים תושבי המועצה חשובים לי מאד  כפוטנציאל משמעותי של תושבים ערכיים, מקצועיים ומעורבים. אני מאחל להם הצלחה בלימודים ובהמשך בניית עתידם ומצפה לראותם חיים באזורנו ומובילים ביישובם "

הטקס התקיים במרכז "גיל אור". את המלגות העניקו, איציק חולבסקי ראש המועצה, אברהם אזולאי מנכ"ל המועצה ויואל מחפוד מ"מ ראש המועצה.

הטקס לווה בקטעים מוסיקאליים של תלמידי ומורי המרכז למוסיקה, בהדרכתו של יאיר ורמונט והופק על ידי שרית אברהם מרכזת תחום המלגות בלשכת המנכ"ל . 
 
מידי שנה מוענקת מלגה מיוחדת ע"ש עמרם בינוביץ ז"ל, מנהל ומייסד תיכון אזורי מגידו, שנפטר באופן פתאומי, לפני 18 שנה.

השנה הוענקה מלגה זו לאוסנת  סנדרוביץ  מיקנעם מושבה הלומדת לתואר ראשון במחלקה לעבודה סוציאלית שנה ב' במכללת עמק יזרעאל ,שתתרום  לקהילה ותשתלב  ב"מועדונית עוצמה" בתיכון אזורי מגידו.

אוסנת נשאה דברים בשם מקבלי המלגות: ״ ראשית אומר תודה למועצה, על ההתעקשות וההתמדה, כל שנה להעניק לסטודנטים מלגות, שמייצרות תחושה של פרגון, עידוד ואכפתיות. אני מרגישה כי החלטות רבות שלקחתי בחיי קשורות בהכרח לחינוך והערכים שרכשתי בדרכי. לאחר שנים של חינוך במועצה אם בבתי הספר "פלגים" ו"מגידו" ואם דרך תנועת הצופים במושבה, אני מרגישה כי חונכתי לערכים הנכונים עבורי ועבור המטופלים שלי היום ובעתיד. אותם ערכי רעות, נתינה, קבלת השונה ושאיפה למצוינות אשר מובילים רבים מאתנו כיום".

אוסנת סנדרוביץ

תגובות

מומלצים