בני ובנות נוער מרוצים רותמים את האימהות לקן

להגיע לבית חם שבו בני ובנות נוער מדאלית אל כרמל מחובקים ומודרכים ע"י היבה ביראני ויסמין קרא בעיקר לשמוע את בני הנוער ומה שהם באמת מרגישים, סרטון

26.03.2017 מאת: פורטל הכרמל והצפון
בני ובנות נוער מרוצים רותמים את האימהות לקן

צעירי הנוער העובד והלומד דאלית אל כרמל נהנים מהגיבוש והבית החם שמעניקים להם בבניין ההסתדרות בדליה, אותם בני נוער שמגיעים מרצון ובהתלהבות לקן שלהם, רק בכדי לעשות אחד למען השני.

אותם בני נוער ששוחחנו איתם רוצים ועושים הכל שגם בני נוער אחרים יצטרפו לפעילות המניפה של הקן שלהם.

זה לא עוד בית לבני נוער זה בית בו הבני  נוער שמגיעים מכיתות ז' עד י"ב' מקבלים את מה שחסר להם מבחינה לימודית ומבחינה רגשית ובעיקר בקן יש הרבה בני ובנות נוער שתומכים אחד בשני.

אימאן ביראני אופה ומדריכה מקצועית לאפיית עוגות ומנחה סדנאות הגיעה לקן שבני ובנות הנוער גייסו ליום הזה את האימהות שהגיעו לתמוך וההתלהבות הייתה בשמיים.

הרכזת של הקן היבה ביראני סטודנטית למזרח תיכון ומדעי המדינה, תומכת בבני נוער בכל מה שמשתמע מהדבר, היא מעידה על קבוצה איכותית שבאה מהלב לקבל את ההדרכה שלהם, כי אצלהם הם מוצאים אוזן קשבת.

בני נוער דליה

האחים חסין ודניאל חאטום תלמידי כיתות ט' ו י"ג'  ממליצים לכל בן ובת נוער להיות חלק מהקבוצה ובעיקר לתרום אחד לשני מהיכולות האחד למען השני, הם אומרים לנו:"במקום  להסתובב על ריק ברחובות או במשחקי מחשב, עדיף להיות כאן ולזכות לתמיכה בשעיורי הבית והפעילות האחרת".

גאליה ונגם ביראני שתי אחיות להורים שעוסקים בחינוך, מדברים על הבית השני שלהם ועל תמיכת כל מי שנמצא בהם.

שאדי וחלא חסון גם הם אחים שהפעילות בקן, זה בדיוק להכיר לתמוך ולהיות שותף מלא בפעילות הכוללת למרות הפרשי הגיל ביניהם.

האימא סנאא ג'אבר שמאוד מרוצה מהפעילות של הקן ובעיקר מתלהבת מתמיכת המדריכים והצוות המוביל, רוצה מעודדת ומבקשת שיהיו עוד מסגרות מהסוג הזה בכפר לבני הנוער.

יסמין קרא דוברת ומרכזת הפעילות בכרמל, מדברת על השילוב והפרגון של כולם להצלחת הפעילות שנמשכת ומשנה לשנה הולכת ונהיית יותר חזקה, בקרב העדה הדרוזית ובפרט בכפרי הכרמל.

 

לדברים בסרטון

 

 {YouTubeVideo id=3HgM-K8ZDeQ}

תגובות

מומלצים