אז איפה הכי כדאי לעבוד בחו"ל?

צעירים אחרי צבא, סטודנטים במהלך התואר או לאחריו, וצעירים רבים נוספים מעוניינים לדעת היכן כדאי להם לעבוד בחו"ל כדי לעשות הרבה כסף בזמן קצר.

27.03.2017 מאת: פורטל הכרמל והצפון

ידוע כי בחו"ל ניתן להרוויח סכומים עליהם אפשר רק לחלום אם עובדים בארץ, לכן אין פלא כי כמעט כל צעיר שני מחפש עבודה בחו"ל.

איפה כדאי לך לעבוד בחו"ל?

יש מגוון אפשרויות תעסוקה בחו"ל, בין היתר עבודה במכירות בחנויות בוטיק בקניונים מובילים, בעגלות מכירה, במובינג, באוטו גלידה, במשאיות אוכל, במלצרות, בשמירה וטיפול בילדים, בחברות אבטחה, במכירת ציורי שמן ומוצרים אחרים מדלת לדלת, במנעולנות, בהוראה, בטכנאות מזגנים, בשיפוצים ועוד.

כדי לענות על השאלה השכיחה בקרב צעירים- עבודה בחו"ל איפה הכי כדאי, מומלץ לקרוא בפורומים מקצועיים לעבודה בחו"ל מהם היעדים האטרקטיביים ביותר נכון להיום בהם ניתן לחסוך כסף רב וליהנות גם מעבודה מעניינת. כמו כן, כדאי לפנות לחברה מקצועית ומובילה בתחום על מנת להבין מהן האפשרויות הקיימות והיכן ניתן לעבוד כחוק כדי לא להסתבך לשווא עם רשויות ההגירה.

למעשה, בחירת היעד בו כדאי לעבוד בחו"ל מתחילה בבדיקה האפשרות לקבל אישור עבודה חוקי או להוציא ויזת עבודה במדינה בה מעוניינים לעבוד. יש חברות המסייעות לישראלים הצעירים לקבל ויזת עבודה, רוב החברות מעוניינות להעסיק רק צעירים שיש להם דרכון זר או אשרת עבודה, לכן כדאי לברר נקודה זו מראש, עוד לפני שממהרים ורוכשים כרטיס טיסה.

אגב, כדאי לדעת כי בתקופה האחרונה מדינת ישראל חתמה על הסכמים מסוג טיול ועבודה (Working Holiday Visa) מול מדינות מערביות שונות, ביניהן גרמניה, ניו זילנד ואוסטרליה.

היעדים הנפוצים ביותר לעבודה בחו"ל

כדאי לדעת כי בין היעדים הנפוצים ביותר לעבודה בחו"ל בקרב צעירים מישראל ניתן למנות את ארה"ב, ארץ האפשרויות הבלתי מוגבלות, קנדה, אוסטרליה, ניו זילנד, גרמניה, הולנד, וכן מדינות נוספות באיחוד האירופי. בנוסף, יש אפשרויות עבודה באנגליה, סינגפור ודרום אפריקה.

אם בעבר צעירים רבים בחרו לעבוד בארה"ב, כיום יש המעדיפים לעבוד באירופה, אחרים מעוניינים ביעדים אקזוטיים יותר כמו סינגפור ודרום אפריקה.

מומלץ לבחור את היעד בהתאם לאפשרויות התעסוקה אך כדאי לתת דגש גם על נושאים חשובים כמו יוקר המחיה, תנאי ההעסקה, כמה כסף אפשר לחסוך במקום, מזג אוויר, חגים מקומיים ביעד, לדוגמה כדאי לעבוד בעונת הסיילים לפני חג המולד כאשר המקומיים רוכשים מתנות ומוצרים מכל הבא ליד. בנוסף, יש לבחור ביעד בהתאם לכישורי השפה, גם אם אתם שולטים באנגלית ברמה גבוהה יתכן שעבודה בקנדה באזורים בהם מדברים בעיקר בצרפתית לא תתאים לכם.

עבודה בחו"ל איפה הכי כדאי?

לסיכום, יש לכם מגוון אפשרויות ויעדים בהם תוכלו לעבוד בחו"ל, כדאי לשקול את הנושא היטב ומומלץ בחום לפנות לחברה מובילה על מנת לקבל ייעוץ מקצועי וסיוע בכל מה שנדרש לקבל החלטה נכונה ושקולה.

תגובות

מומלצים