עאמר חסיסי מכין את הקרקע לכניסה לתאגיד

חבר המועצה עאמר חסיסי יד ימינו של רפיק חלבי רגע אחרי הצהרת מועצת דליה לא להיכנס לתאגיד, עאמר אומר:"הרשות עומדת חסרת אונים מול אסון אקולוגי".

29.03.2017 מאת: פורטל הכרמל והצפון
עאמר חסיסי מכין את הקרקע לכניסה לתאגיד

עאמר:"תקופה ארוכה של בדיקה והתלבטויות הגיעה מבחינתי לסיומה".

עאמר:"אין ספק שתשתיות המים והביוב במצב רעוע ועל סף קריסה, יותר משני שליש מבתי הישוב אינם מחוברים למערכת ומספרם הולך וגדל מיום ליום והעתיד בנושא הזה אינו מבשר טובות כאשר הרשות עומדת חסרת אונים מול אסון אקולוגי הולך וקרב כאשר נמנעים ממנה תקציבים של מליונים רבים ושום גורם מוסמך אינו יכול לתת לה סעד וחוק מקפח ודורסני".

"דלית אל כרמל זקוקה בדחיפות לגורם מקצועי שיטפל בבעיה דחופה שנוצרה מאז חוקק החוק שיש בו כדי לפגוע במיוחד בבניה הפרטית בשטחי אדמה פרטיים, ולעתיד לבוא לשנות את הרגלי ותרבות הבניה בישובים בהם הקרקע בבעלות פרטית שגם כך סובלים מחוסר תכנון ובניה לא חוקית כהגדרת החוק".

עאמר:"דלית אל כרמל מדורגת במדד הסוציואקונומי בדרגה 4 שמצביע בין היתר על יכולת כלכלית מוגבלת מאוד של תושביה".

עאמר:"אינני מעוניין להתייחס לכל מה שפורסם על תאגידי המים והביוב, אך נוצר הרושם שהם מהווים איום על התושב ורבים מתושבי הישוב חוששים מהעתיד לבוא, והתחושה הזו נמשכת גם לאחר כל ההנחות והתיקונים המוצעים על ידי הגורמים השונים ובמיוחד שהצעות אלה לא זוכות בינתיים לגיבוי משפטי שיבטיח את הוצאתן לפועל, בל נשכח שחתימה על הסכם תחייב אותנו ל 49 השנים הבאות כשבסופן לכל ההערכות איש מהיושבים סביב השולחן לא יהיה בין החיים".

"אמנם היו מי שניסו להפוך את הדיון לדיון פוליטי של בעד או נגד, ולא קסמה לי במיוחד העובדה שבין היתר היו כאלה שבשקלול הכללי שלהם בסוגיה כל כך חשובה לקחו בחשבון את עתידם הפוליטי וסילפו עובדות או אימצו אמירות שגויות כדי להטעות את הציבור".

עאמר:"אני דבק עדיין באותו עיקרון על שמנחה אותי בכל החלטה או שיקול דעת, שטובת הכלל וכבוד הפרט הם ורק הם הקו המנחה שלי ובמצב שנוצר בו אין בטחון מלא באמינותו ובביצועיו של תאגיד המים, לדעתי ולמרות כל חוסר הוודאות וסביר גם סנקציות קשות שעלולות להינקט כנגד הרשות ונבחריה, שמשמעותם גם פגיעה בתפקוד השוטף ובשירות הניתן לאזרח, לעניות דעתי יש לדחות כל הצעה שמשמעותה ויתור על ניהול עצמאי של משק המים, ולחילופין לנהל מאבק ממושך עד להשגת שינוי בחוק שיאפשר העברת תקציבים לרשות כדי לאפשר לה לפתח תשתיות ולנהל עצמאית את משק המים והביוב".

"עד אז עלינו להקים גוף משלנו שיבחן את הסוגיה ויציע אלטרנטיבה בה יהיו שותפים התושבים בנשיאת הנטל".

עאמר חסיסי

תגובות

11. תושב לפני 7 שנים
בושה
10. חלבי לפני 7 שנים
עאמרצודק
9. עאמר חסיסי לפני 7 שנים
בלי לפגוע באיש
8. من الأقرباء לפני 7 שנים
بدل ما تعمل حالك مصلح اجتماعي
7. חלבי לפני 7 שנים
עאמר תפסיק לבלבל את המוח
6. חסון לפני 7 שנים
לעאמר חסיסי
5. דליה לפני 7 שנים
אמיץ איש ענק
4. עזאמי לפני 7 שנים
עאמר תודה רבה
3. 1111111111 לפני 7 שנים
1111111111
2. נוכח בישיבת אתמול לפני 7 שנים
עאמר שתק ואף אמר בלי שיתמלאו התנאים לא נכנס
1. תושב לפני 7 שנים
עכשיו אני מבולבל

מומלצים