צעירים וצעירות מדליה עוספיה נא להכיר

קבוצה גדולה של בנים ובנות משני הכפרים בכרמל שעובדים לתת סיוע לחיות משוטטות ברחובות והעברתם לבית חם, המראות קשים חיות לאחר קרבות והתעללות, הצעירים/ת יודעים להציל, סרטון

30.03.2017 מאת: פורטל הכרמל והצפון
צעירים וצעירות מדליה עוספיה נא להכיר

הארגון הרחב בשם בכרמל אוהבים חיות קבוצת צעירים וצעירות שרצים בזמנם הפנוי לסייע לחיות במצוקה, הצוות פועל במנגנון מיומן היטב, שבעת שידור ההודעה המתנדבים באותו אזור יוצאים למשימה ללכוד את החיה הבאה כדי להציל אותה ובעיקר למצוא לה בית חם.

פגשתי בקבוצה קטנה של צעירים וצעירות להבין איך הדבר המיוחד הזה עובד ומי תומך בו ומסייע להם.

הצעירה מג'דולין דקסה בת 25 מתגוררת בדליה היא אחת המתנדבות הפעילות בארגון, פונה לכל מי שיכול לסייע ולתרום לפנות אליהם דרך דף הפיסבוק בכרמל אוהבים חיות, מג'דולין לוקחת אותנו למקום בו חיות מכל הסוגים והמינים נפגעים בצורה קשה ע"י בני אדם, בעיקר בקרבות של חיות שמארגנים כל מני צעירים.

הצעירה רואן אבו סעדה היא רק בת 16.5 מתנדבת בארגון מתוך רצון לעשות טוב לסביבה ולחברה בה היא מתגוררת וגודלת ובעיקר בשביל לתת דוגמא אישית לצעירים נוספים לעשות אותו הדבר.

רן דהוד מתנדב רציני בארגון מוכן בכל עת לתת מזמנו למען ההתרחבות של הארגון ובעיקר להצלת חיות שנפגעו מכל מני סיבות, רן רואה בהתנדבות שליחות ואם הוא לא יעשה את זה אף אחד אחר לא יציל חיות והתוצאה מדברת במספר החיות שחברי הארגון כבר הצילו.

ענאן חלבי גם הוא הצטרף לארגון כדי לעזור כמה שניתן לחיות ולסביבה המקומית ענאן רוצה מאוד להביא את הארגון למקום מרכזי בחברה הדרוזית.

יש לציין שכל החברים שמתנדבים בארגון בכרמל אוהבים חיות, הם לא מקבלים שכר וכל הנסיעות על חשבונם הפרטי, בנוסף אין להם כל תמיכה כספית או עזרה במשאבים להגדלת הפעילות, כמו לאוכל רצועות וציוד נוסף שחסר, את הציוד הם משיגים מכל מני מרפאות ותרומות ויש דרישה לעזור למי שיכול.

תושבים אשר פונים לחברי העמותה בבקשה להגיע כאשר יש כלב או חתול או כל חיה אחרת שנמצאת בקרבת בתים, הצוות מיד נענה ומגיע וברוב הזמן לוכד את החיות ומציל אותם.

צעירים צעירות

חשוב לפרגן לצוות הצעיר הזה שעושה הרבה ובשקט ולהם יש מאות עוקבים שמתעדכנים בכל לכידה ובכל מבצע שמקיימים.

המתנדבים בארגון הם: רואן אבו סעדה, מג'דולין דקסה, רן דהוד, ענאן חלבי, הייתם אבו סעדה, רוז בריק, אמין עמאשה, ופא חמדאן, יוסרה ותוופיק מקלדה, לורין אסעד, מהא רוחאנה, אומיימה עלו, אימי באשא, עומרי שכידם, איימן חלבי, עינב אסעד, עמיד כסראוי, תמיר חלבי, נרדין חמדאן, סואר מנצור, תאמר חלבי, שירין רוחאנה, מאיה מנצור, זינה רוחאנה, סאלם אבו רוכן, סאלח כיואן, נילי כרופי, רוז ערידי, אמירה אבו רוכן, אסמעיל כסראוי, סמר רוחנה, יסמין עמאשה.

 

 {YouTubeVideo id=2slgpGktshQ}

דף הארגון בכרמל אוהבים חיות

תגובות

5. חנין לפני 7 שנים
כל הכבוד לכם
4. מפרגן לפני 7 שנים
כל הכבוד
3. צעירה לפני 7 שנים
גם אני רוצה להיות חלק
2. מהכרמל לפני 7 שנים
אני מתגאה בכם
1. מג'ד לפני 7 שנים
הצלת בעלי חיים - אנשים דגולים

מומלצים