טיול בטוסקנה עם ילדים

חופשה משפחתית היא חופשה מיוחדת במינה שכל מי שלוקח בה חלק ממתין לה בקוצר רוח. ישנם יעדים רבים המתאימים לטיולי משפחות

30.03.2017 מאת: פורטל הכרמל והצפון
טיול בטוסקנה עם ילדים

חשוב מאד להתאים את המסלול, האתרים והאטרקציות ככל האפשר לגילאים של הילדים והמבוגרים כאחד. כאשר כולם חשים בטוב, נהנים מאד ומוצאים איך לבלות וליצור חוויות - אין ספק שהחופשה תהיה מוצלחת ומהנה ותשאיר את כולם עם טעם של עוד. טיול בטוסקנה עם ילדים עשוי להיות טיול מיוחד אפילו יותר מפני שמדובר ביעד שלא מיד חושבים עליו אבל מציע את כל המרכיבים של טיול משפחות מוצלח ומושלם.

טוסקנה הוא חבל ארץ במערב איטליה שהעיר המרכזית בו היא פירנצה. האזור כולו מצטיין בנופים עוצרי נשימה, מרבדי צמחיה עשירה וצבעונית וכמובן יישובים קטנים כגדולים בעלי אדריכלות כפרית ציורית מיוחדת במינה. כל כפר ועיר הם חגיגה לעיניים בנוף ובבתים או הסמטאות המרהיבים, חגיגה לחוש הטעם בעת ביקור במסעדות איטלקיות אותנטיות המגישות מנות מוכרות וייחודיות, חגיגה לאוזניים לשמע השפה האיטלקית הרומנטית המתגלגלת על לשונם של התושבים המקומיים וכמובן ששילוב של כל אלה ביחד מאפשרים יצירת זיכרונות וחוויות לכל אחד מבני המשפחה.

מה מתאים לעשות בטוסקנה עם ילדים?

על מעט שכל המשתתפים בטיול, לרבות הילדים יצליחו לספוג את האווירה המיוחדת השוררת באזור זה מומלץ לחפש השכרת וילות בטוסקנה ולהישאר באזור כמה ימים ולילות. מקומות לינה רבים ממוקמים בתוך וילות גדולות ועתיקות שההגעה אליהן מיוחדת ומעניינת. בטוסקנה כולה, כמו גם באזורים של וילות המתאימות ללינה ואירוח ישנם יקבים רבים המציעים פעילויות סביב נושא היין. טוסקנה ידועה בזני הענבים המיוחדים שגדלים בה ואיכות היין שניתן לייצר מהם. בנוסף, בכל האזור ניתן למצוא אתרים היסטוריים משמעותיים וליהנות מסיפורים מרגשים.

ילדים ומבוגרים כאחד שיש להם חיבה וזיקה לעולם האמנות ייהנו לשוטט ברחובותיה של פירנצה ולבקר במוזיאונים השונים הממוקמים בה. כיכר הדום מרשימה ונעימה לטיול, קניית מתנות או ישיבה שלווה בבתי הקפה או המסעדות המפורסמים של האזור והמדינה. כמו כן גם בטוסקנה ניתן למצוא את הגלידה האיטלקית המשובחת והמפורסמת וכל ילד ייהנה לקנח ת ארוחת הפסטה המסורתית בגלידה מעולה ואיכותית. גם העיר פיזה ממוקמת בחבל ארץ זה ואין ספק שהילדים ייהנו מאד להתרשם מהמגדל הנוטה על צדו, להבין את סיפורו המעניין וכמובן ליצור מזכרות מצולמות בקרבתו.

איך בוחרים היכן לטייל?

כאשר מתכננים טיול בטוסקנה (כמו גם בכל מקום אחר בעצם) חשוב לבחון את תחומי העניין והזיקה של מי שנוסע על מנת למצוא את האתרים בתחומי עניין אלה, לבדוק מבעוד מועד לאילו גילאים הם מתאימים, לוודא את ימי הפעילות ושעות הפתיחה ותמיד כדאי לדעת מראש את מחירי הכניסה. את הווילה שבה מתכוונים לישון כדאי להזמין מבעוד מועד מפני שכך יש סיכוי שהמחיר יהיה משתלם וכדאי. חשוב לבחון היטב את המסלול על מנת לוודא שכל בני המשפחה ייהנו במידה שווה ותחומי העניין מתאימים להרכב המטיילים. חבל טוסקנה מסביר פנים ומכניס אורחים ואין ספק שכל מטייל ומבקר, בכל גיל ישמח וייהנה להגיע אליו.

טוסקנה

תגובות

מומלצים