סגן ויסאם אבו נימר להגנת היישוב

ללמוד ולגדול בכפר דרוזי ולהגיע לצבא ולהצליח בגדול, סגן ויסאם אבו נימר בראיון לפורטל הכרמל מספר על המשימה שהתבקש לבצע והיום ויסאם זוכה להערכה ושבחים מצפון ועד דרום.

01.04.2017 מאת: פורטל הכרמל והצפון
סגן ויסאם אבו נימר להגנת היישוב

סגן ויסאם אבו נימר מכפר ירכא מדריך לוחמה בבית ספר להגנת הישוב בבת לכיש, מאמן ומדריך בכל הישובים מרמת הגולן ועד אילת, אח לשני קצינים ואח נוסף שבדרך להתגייס, המשפחה תומכת ומעודדת.

ויסאם אבו נימר קצין צה"ל בן 22, את לימודיו התיכוניים סיים בכפרו ירכא, התגייס לצה"ל ומשם התקדם בתפקידים.

ויסאם מגיע ממשפחה שכולה צה"ל, שני אחים קצינים בצה"ל ועוד אח שבדרך להתגייס ומשפחה תומכת שמשרישה בילדה לתרום.

ויסאם סיפר לנו על האחים הקצינים שלמרות שכל אחד נמצא ביחידה אחרת, הם מדברים ומתייעצים אחד עם השני ומספרים חוויות.

ויסאם: "אחרי שהתגייסתי הייתי שלם עם זה שהגעתי לכפיר, ומשם עשיתי את המסלול שלי, יצאתי לקורס קצינים מוקדם ומשם הגעתי לבית ספר להגנת היישוב, במשך השירות למדתי הרבה דברים, אני מאגיסט, נהג נגמ"ש, מדריך, קצין אפ12, קמ"ט לוחמה של התערבות במתקן אדם וקורס הדרכה בבית ספר להגנת הישוב, איתי בבית ספר יש מספר מפקדים מיחידות אחרות שעובדים איתי ועושים הכשרה".

ויסאם: "המשפחה מאוד מרוצה מזה שכולנו משרתים בצבא, מאז שהייתי ילד המשפחה מאוד תומכת ומחבקת, הם רוצים שנצליח בצבא ונתקדם בחיים, ההורים חינכו אותנו לצאת לתרום למדינה ולתת את המאה אחוז. בצבא מאוד מתחשבים בנו אם יש אירועים משפחתיים, אז מתחשבים ונותנים לנו להשתתף בהם".

ויסאם: "אני שוקל להמשיך בקריירה הצבאית שלי ולהמשיך בתחום ההדרכה שאני אוהב, אני משרת בכל הארץ, אנחנו  מדריכים את כל הישובים מרמת הגולן ועד אילת, מדריכים את כיתות הכוננות ברמה הכי גבוהה, לתת את המענה הראשון בשעת חירום עד שהצבא מגיע, אנחנו בונים את התרגילים לכיתת הכוננות ומאמנים אותם, ומאמנים את היחידות שנמצאות באזורים קשים ללוחמה".

ויסאם: "אני ממליץ לחברים שלי להתגייס לצבא וללכת ליחידות הכי טובות ושייתנו את המאה אחוז שלהם, אני מסתכל רק לתת כמה שיותר ולתרום ומרוב שאני אוהב את הבית ספר שלי חתמתי לעוד שנתיים".

ויסאם אבו נימר ומשפחתו

תגובות

4. רביע חסון לפני 7 שנים
קצינים
3. מהגליל לפני 7 שנים
כמה יפה ונחמד הצלחתך ויסאם
2. צעיר לפני 7 שנים
כל הכבוד ובהצלחה
1. ابو كنعان לפני 7 שנים
شباب محترمين

מומלצים