כתב אישום נגד שוטרי מג"ב בגין תקיפה בעיר העתיקה

המחלקה לחקירות שוטרים בפרקליטות המדינה, באמצעות עו"ד לינוי בצלאל, הגישה לבית משפט השלום בירושלים כתב אישום נגד שני שוטרי מג"ב לשעבר בגין תקיפה הגורמת חבלה ממשית.

05.04.2017 מאת: פורטל הכרמל והצפון
כתב אישום נגד שוטרי מג"ב בגין תקיפה בעיר העתיקה

על פי כתב האישום במאי 2016 בסביבות השעה 22:00 הגיעו הנאשמים לרובע הנוצרי בעיר העתיקה בעקבות דיווח על פיגוע דקירה. כאשר הבחינו במתלונן, שהלך לתומו ברחוב והוא אינו חמוש, חשדו כי הוא המפגע.

השניים נגשו אליו, ואחד מהם היכה אותו באמצעות קת נשקו, מבלי שהודיע לו כי הוא עצור או מעוכב ומבלי לתחקר אותו תחילה. כששאל המתלונן את הנאשמים לפשר מעשיהם, קיללו אותו הנאשמים בתגובה ואחד מהם אחז בצווארו תוך שחנק אותו, דחף אותו והצמיד אותו לדלת סגורה של חנות שהייתה במקום כשפניו של המתלונן לכיוון הדלת.

בשלב זה, הכו הנאשמים את המתלונן באמצעות נשקיהם ובמכות אגרוף בחלק האחורי של גופו, ובכלל זה בגבו, בראשו ובמתנו, תוך כדי שדרכו את נשקיהם וצעקו לעבר שוטר אחר שהיה באזור: "תירה בו" ותוך כדי שהמתלונן ביקש כי יחדלו ממעשיהם ואמר להם שהוא אב לתינוק.

כשניסה המתלונן להסתובב אל הנאשמים, הכה אותו אחד מהם באמצעות קת נשקו באשכיו. או אז, אמר אחד מהנאשמים לנאשם השני: "תירה בו, תירה בו, הנה הסכין" והשניים המשיכו להכות את המתלונן למשך מספר דקות נוספות, כשבסיומן החלו הנאשמים להתרחק מהמקום, מותירים את המתלונן החבול מאחוריהם.

כשהבחין המתלונן בנאשמים עוזבים את המקום, צעק לעברם שיתלונן עליהם במח"ש. למשמע דבריו, חזר על עקבותיו אחד הנאשמים, התקרב אליו, דרך את נשקו והכה אותו באמצעות קת נשקו בחזהו.

התיק נחקר על ידי צוות ירושלים במחלקה לחקירות שוטרים.

תגובות

מומלצים