המדריך להובלות קטנות בחיפה וכרמיאל

שירותי הובלות כוללים בתוכם מגוון גדול של תחומי התמחות. היכרות ולו בסיסת עם העיקריים שבהם, יכולים לסייע לנו לחסוך זמן וכסף בהובלת דירה או כל פריט או פריטים בודדים.

05.04.2017 מאת: פורטל הכרמל והצפון
המדריך להובלות קטנות בחיפה וכרמיאל

לפניכם מדריך לשירותי הובלות שנכתב בשיתוף אתר בקטנה, המספק שירותי הובלות קטנות בחיפה וכרמיאל. אנו מאמינים שאימוץ הכללים שבכתבה, עשויים לחסוך לכם כסף, זמן ובעיקר לדעת לאתר מובילים איכותיים. מעבר לכך, התאמת סוג ההובלה לסוג החברה עשוי להביא להובלה מוצלחת ויעילה יותר.

ענף ההובלות באופן כללי

ענף ההובלות בישראל מורכב ממגוון תחומים. החל מהובלות סחורה וחומרים ועד להובלות דירה והובלות קטנות. מן הסתם, בכתבה שלפניכם נתמקד בשני סוגי ההובלות האחרונים כלומר הובלות קטנות והובלות דירה.

אלה סוגי ההובלות הנפוצים ביותר בקרב הציבור בישראל ואף על פי שלעתים קרובות נוטים לטעות ולהתייחס עליהם באופן דומה, קיים שוני מהותי ביניהם, שוני שחשוב להכיר על מנת לבחור בחברת הובלות מתאימה ולעתים גם זולה יותר.

ההבדל בין הובלות קטנות והובלות דירה

על הובלת דירה אינני חושב שיש צורך להרחיב. אני מאמין שרובנו כבר עברנו דירה בחיינו לפחות פעם אחת. היערכות בשלב מוקדם, אריזות ומיונים הם רק חלק משלל המשימות שעומדות לפני כל מי שעובר דירה.

בניגוד להובלת דירה, הובלות קטנות כוללות בתוכן את כל ההובלות של פריט או פריטים בודדים ולעתים גם דירות עם תכולה מועטה כגון דירות סטודנטים.

להבדל בין סוגי ההובלות חשיבות גבוהה בבחירת החברה המתאימה לביצוע המשימה וחשוב לא פחות – במחיר הנמוך האפשרי.

מעבר לכך, ההבדל בין הובלות קטנות לבין הובלת דירה בא לידי ביטוי גם בנקודות הבאות:

1.חברת ההובלה בשונה מהובלת דירה, בהובלות קטנות מדובר בדרך כלל בצוותים מצומצמים של מובילים שאינם נוהגים במשאית גדולה ומסורבלת אלא ברכב מסחרי זריז וקל לתפעול. המאפיינים הללו מצד אחד לא יאפשרו לחברות ההובלה הללו להוביל דירות אך לבטח יאפשרו להן לבצע הובלות קטנות ביעילות ובמחירים מפתיעים.

2.מחירי ההובלות לבחירת חברת ההובלות יש קשר ישיר לטיב ההובלה ולעתים גם למחיר שתשלמו. נסו להוביל פריט בודד עם חברת הובלות דירה שתגיע לביתכם עם משאית וצוות עובדים לעומת הובלת אותו הפריט עם חברת הובלות קטנות. לבטח תגלו הפרשים מפתיעים במחירים בין שתי החברות. ההפרשים הללו אינם נובעים מכך שמישהו גונב אתכם אלא משום שישנה חברה שערוכה טוב יותר לסוג ההובלה המבוקש ולכן יכולה להציע הצעת מחיר משתלמת יותר.

3.משך ההתארגנות כשמדובר בהובלת דירה, יש צורך להתארגן מבעוד מועד לעתים כחודשיים לפני מעבר הדירה. צעד זה מתבקש משום שאיתור חברה להובלת דירה צריך להיעשות מבעוד מועד כתוצאה משלל המשימות והזמן שמעבר דירה לוקח. לעומת זאת, בהובלות קטנות אין בדרך כלל את ההתארגנות המיוחדת שמאפיינת הובלת דירה ולעתים ניתן להזמין שירותי הובלה קטנה עוד באותו היום!

איך תדעו באילו מובילים לבחור?

אני מאמין שלא משנה אם אתם צריכים להוביל ארון או תכולת דירה, בשני המקרים צריך לבחור במובילים איכותיים ואמינים. כדי לעשות זאת, בחרנו להעלות מספר נקודות שכל מי שעומד לבצע הובלה צריך לבדוק.

חברת הובלות שמתאימה לאופי המשימה כפי שהדגמנו בפסקה הקודמת, אם אתם מעוניינים לבצע הובלה קטנה, חשוב לשכור חברה שמתמחה בהובלות קטנות. הדבר יבטיח לנו את המחיר הנוח ביותר ואת ביצוע המשימה בתוך פרק זמן קצר.

מובילים מומלצים נקודה זו נכונה לבחירה של כל בעל מקצוע. לפני שאתם מכניסים מישהו לביתכם, עליכם לוודא שמדובר בראש ובראשונה באנשים הוגנים שיעמדו אחרי המילה שלהם ושנעים לעבוד איתם.

ניירת אנו ממליצים לוודא שלחברת ההובלות יש ביטוח משא תקף. זה המסמך שיבטיח לכם הגנה במקרה של נזק שיגרם לתכולת דירתכם. בנוסף, מומלץ בחום לחתום על הסכם שמפרט את מהות העבודה ואת העלויות. דבר זה נכון שבעתיים בהובלה של דירה.

אנו מאמינים שבחירה מושכלת של חברת הובלות תבטיח לכם מחיר הוגן ומעבר לכך, שירות מקצועי שיתרמו יחד לביצוע ההובלה באופן הטוב ביותר.

הובלות

תגובות

מומלצים