קבוצת הכדורגל של רמת הגולן עובדה ישראלית

מאמן ושחקן הקבוצה אלקיש וג'די נלחם יחד עם הנהלת הקבוצה להמשיך עם שחקני הבית ואייל גם בעונה הבאה, אסעד עמאשה יורש את המקצוע מהבית, משפחה של שחקני כדורגל, סרטון

09.04.2017 מאת: פורטל הכרמל והצפון
קבוצת הכדורגל של רמת הגולן עובדה ישראלית

רגע לפני העליה הרשמית לליגה ב' פוגשים את האנשים שעשו עונה מוצלחת כבר בשנה השניה בליגה הישראלית, זו פעם ראשונה שקבוצה מהגולן מחליטה להיות חלק מהליגה הישראלית והתוצאה הייתה מוצלחת מאוד כבר מהשנה השניה בליגה.

מועדון ספורט בני "ממבע" הגולן והגליל הצליח לגייס את כל סגל השחקנים מהבית חוץ משוער הקבוצה וקרארט אייל שחקן ותיק ששיחק בליגה הגבוהה, הוא בעצם זה שאימן את השחקנים של קבוצות הגולן בבית הספר לכדורגל בקריית שמונה.

ההחלטה שנפלה בהנהלת הקבוצה, זה בעיקר לגייס את כל הסגל של השחקנים מכפרי הגולן לשנה הבאה, גם את אלו שמשחקים בליגה הפלסטינית ולתת את ההזדמנות לשחקנים שהובילו את הקבוצה לעליה ורובם תרמו ולא קבלו שכר.

בשני המשחקים האחרונים, קבוצת מועדון ספורט בני ממבע הגולן והגליל צריכים להשיג נקודה מתוך 6 בשני המשחקים והם כבר בליגה ב'.

שני המשחקים שנשארו יתקיימו בתאריכים

15/04/17 מחזור 25  מועדון ספורט בני "ממבע" הגולן והגליל נגד הפועל בני בענה 

22/04/17 מחזור 26  הפועל בני חורפיש נגד מועדון ספורט בני "ממבע" הגולן והגליל

מועדון ספורט בני "ממבע" הגולן והגליל

שחקני הסגל
אבו ג'בל ביאן, אבו ג'בל סופיאן, אבו ג'בל תאאר, אבו סאלח ויאם, אבו סאלח עודי, אלקיש וג'די, וקרארט אייל, זהוה חאתם, לוגסי אברהם, מחמוד סלמאן, עלי סובח נאיל, עמאשה מוהנד, עמראן רשיד, רבאח ראמי, אבו ג'בל נאג'י, אבו, ג'בל עאמר, אבו סאלח גואד, אבו סאלח כנאן, אבו שבלי שאדי, ג'והרי אמיר, זהוה איהם, ח'נג'ר שאדי, מוסטפא אייל, סויסה מאור, עמאשה אסעד, עמאשה תאיר, רבאח יזן, שופי רואד.

שוחחנו עם וגדי אלקיש, אסעד עמאשה, אייל וקרארט ואחמד חואלד משעב, שחקן ומאמן בקבוצה שמשחקת עונה ראשונה בליגה, הוא מודה לכל מי שעוזר לקבוצה לקיומה בליגה ומדבר על חשיבות הימצאות הקבוצה בכפר ותרומתה למען הצעירים בעיקר.

צילום עז אבו רוכן.

 {YouTubeVideo id=XWYhFrzxy3A}

תגובות

מומלצים