התותח העתידי של צה"ל ייוצר ביקנעם

משרד הביטחון הודיע כי חברת אלביט מערכות שיושבת בפארק התעשייה ביקנעם היא זו שנבחרה לפתח את התותח העתידי של צה"ל' עלות הפרויקט עשויה להגיע לכשני מיליארד שקל.

10.04.2017 מאת: פורטל הכרמל והצפון
התותח העתידי של צה"ל ייוצר ביקנעם

בטקס בהרמת כוסית לחג הפסח שהתקיים בסמוך להודעת משרד הביטחון בהשתתפות מנכ"ל חטיבת היבשה באלביט מערכות, אל"מ מיל אודי ורד, סמנכ"ל מערכות יבשה, אל"מ מיל', בועז כהן, סמנכ"לית בחברה מיכל הלוי, ומאות מעובדי החברה הודה בועז כהן לראש העיר, סימון אלפסי ואמר שיש לו חלק מהותי בקידום התעשייה באזור, ובקידומה של אלביט.

כהן דיבר בין היתר גם על שורה של מכרזים בהם זכתה אלביט בשנה האחרונה ברחבי העולם.

אודי ורד הודה לרה"ע על תמיכתו וסיועו בקבלת הפרויקט, בירך אף הוא ואמר שאפשר להסתכל בנחת על הדברים שקרו השנה ולהיות מרוצים. ורד ציין שחברת אלביט מערכות תורמת להתחזקותה של יקנעם, והוסיף שהם ימשיכו לפתח את המקום.

ורד סיפר שלאחרונה נפגשו בחברה עם שר הביטחון, ח"כ אביגדור ליברמן, וזה האחרון שיבח כל הזמן את סימון אלפסי על פועלו ועשייתו.

ראש העיר סימון אלפסי שהיה נרגש מאוד, בירך על הזכייה במכרז ואמר שאנו תרמנו את מה שיכולנו, אולם הזכייה היא ללא ספק פועל יוצא של האיכויות של אלביט.

רה"ע אמר שהוא מאמין שבזכות הזכייה הזאת יפתחו לאלביט עוד דלתות בעולם.

רה"ע אמר שהזכייה במכרז והפיתוח העתידי מביאים הרבה כבוד ליקנעם, ולפארק התעשייה היישובי והוא שמח שניתן יהיה לקלוט עוד עובדים. כחלק מהמאמצים לסייע לאלביט נפגש ראש העיר לאחרונה עם מנכ"ל משרד הביטחון, אלוף במיל' אודי אדם.

"אלביט מערכות" היה חברה רב לאומית העוסקת במגוון רחב של טכנולוגיות מתקדמות, אלקטרוניות ואלקטרו אופטיות משולבות עבור השוק הביטחוני ברחבי העולם.

"אלביט מערכות" היא יצרנית התותחים היחידה בישראל, ואחת הבודדות בעולם שמפתחת ומייצרת תותחים ארטילריים מתקדמים זה עשרות שנים. במפעל של אלביט ביקנעם מועסקים כ 500 עובדים במעגל הראשון, ועוד כאלף עובדים במעגל השני, כפועל יוצא של הזכייה תקלוט החברה עוד עשרות עובדים.

ראש העיר סימון אלפסי:"כבוד גדול הוא לנו שמשרד הביטחון החליט שהתותח העתידי של צה"ל ייוצר ע"י "אלביט מערכות" כאן ביקנעם, אני שמח שאחרי שנים שהיו לא קלות, אלביט גדלה משנה לשנה ומטביעה את חותמה בשוק העולמי כולו, הזכייה תאפשר לקלוט עובדים רבים ובכך להרחיב את מעגל התעסוקה ביישוב".

סימון אלפסי

תגובות

מומלצים