כורסאות וינטג'

תפיסת עיצובית שתוספת תאוצה בזמן האחרון היא חזרה לעבר, הרעיון הוא להחזיר רהיטים בסגנון של מה שהיה פעם בבית של ההורים והסבים שלנו, יש איזשהו געגוע מקועקע בנו שמחפש את העבר.

11.04.2017 מאת: פורטל הכרמל והצפון
כורסאות וינטג'

החזרה של סגנון ריהוט וינטג' הוא חלק מתהליך זה .

מה זה בעצם כורסאות וינטג' – המילה וינטג' לקוחה מעולם היין, שם הכוונה היא לבציר מסוים ויין מסוים מאותה עונת בציר , כאשר אנו מדברים על ריהוט הכוונה היא לריהוט בן עשרות שנים, אך חשוב לציין כי מבחינת סגנון ריהוט וינטג' הכוונה היא גם לכורסאות חדשות אך בסגנון עיצובי ישן .  סגנון עיצובי זה, קצת כמו יין טוב, משתבח עם השנים וכיום ניתן למצוא כורסאות וינטג' או כורסאות בסגנון וינטג' בהרבה בתים, מסעדות, בתי מלון ועוד.

האם סגנון זה מתאים לכל בית ? – כמובן שריהוט וינטג' אינו מתאים לכל בית ולכל אדם כמו שכל דבר אחר בחיים אינו מתאים לכל אחד, אם זאת, סגנון זה מתחבר עם הרבה רהיטים שקיימים אצלנו בבית, לא חייבים שכל הבית יהיה בסגנון זה על מנת שזה "יתאים" משום שלפעמים אפילו בית שמועצב בסגנון מודרני, הכנסה של ריהוט אחד בסגנון וינטג' יכולה לשדרג את החלל ולתת דגש על מקום מסוים

אילו סגנון ריהוט וינטג' קיים – אנו מציעים לעשות הבדלה בין מספר סגנון וינטג' אשר קיים כיום, יש את הסגנון הבריטי העתיק שמתהדר בכורסאות ענקיות ומזכיר לנו ארמונות ישנים, יש סגנון ערבי עתיק שאומנם מזכיר טיפה את הסגנון הבריטי בהדר שבו, אך ישנים הבדלים מסוים בניהם. וישנו סגנון של שנות ה-50' , סגנון זה מתאפיין בקווים נקיים חיבורי עץ מיוחדים וכיפופי עץ .

סגנון וינטג' שנות ה-50' – סגנון זה כאמור מתייחס לריהוט בעל קווים נקים, חיבורי עץ נסתרים, כיפופי עץ ועוד, סגנון זה יכול להשתלב בקלות בכל חלל, אפילו הכנסה של כורסאת וינטג' אחת לחלל מסוים יכולה לחולל בו פלאים, להכניס חמימות במקום שבו רוב החומרים קרים ולגרום לחלל להיראות הרבה יותר "ביתי", הרבה יותר מזמין .

כורסאות

תגובות

מומלצים