נשות עוספיה מקדמות את בריאותן בהליכה

פעילות יחודית של נשות עוספיה בשיתוף כללית, עם מאמנת הכושר ליבנת ליברסקו, ד''ר מוחמד נג'מי, חרופי ריחאב וסחר מנצור, לשפר את מדדי הבריאות ואת מצב הרווח.

13.04.2017 מאת: פורטל הכרמל והצפון
נשות עוספיה מקדמות את בריאותן בהליכה

החודש החלה לפעול קבוצת הליכה בעוספיה, בהנחיית מאמנת כושר מטעם כללית, הקבוצה יוצאת מידי יום שישי בשבע בבוקר ממרפאת כללית בעוספיה וצועדת משך קרוב לשעה במסלול הליכה קבוע, הכולל גם מסלול בטבע.

בקבוצה צועדות 15- 20 תושבות עוספיה, מרביתן מבוטחות כללית, בתום ההליכה מקבלות המשתתפות טיפים ותרגילים מהמאמנת ליבנת ליברסקו שמגיעה מטעם כללית, כתרומה לבריאות הקהילה.

הפעילות נערכת ללא כל תשלום מצד המשתתפות ופתוחה לכולן, גם למי שאינה בכללית.

בנוסף, הועברה למשתתפות לפני תחילת הצעידה הדרכה שנערכה במרפאה על ידי ד''ר מוחמד נג'מי, מקדם הבריאות של כללית במחוז חיפה וג"מ במגזר הערבי, בנושא אורח חיים בריא.

ארגון הקבוצה רוכז בהצלחה על ידי חרופי ריחאב מנהלת הסיעוד במרפאה וסחר מנצור המנהלת האדמיניסטרטיבית של המרפאה. שתיהן לוקחות חלק בפעילות ומלוות את הצועדות מידי שבוע.

בכללית מסבירים שצעידה היא פעילות גופנית בריאה המתאימה כמעט לכל גוף ומצב, יתרונה בכך שהיא זמינה, אינה מצריכה הוצאה כספית מצד המשתתפים ויש לה תרומה רבה לבריאות הגופנית והנפשית של העוסקים בהם בהתמדה.

הרבה מעבר לשיפור מדדי הבריאות היא תורמת גם ברמה הרגשית לשיפור מצב הרוח ואף מסייעת בשיפור התפקוד המיני.

נשות עוספיה

צילום: דוברות כללית

תגובות

מומלצים