ח"כ עמאר:"אני לא אחד שברח בזמן הצבעה"

ח"כ חמד עמאר שנמצא עדיין בטיפולים בבית חולים מאז נפגע בראשו, היחיד שניסה לעורר את השטח נגד אישור חוק קמיניץ,"אני לא אצהיר הצהרות ריקות מתוכן אצהיר הצהרות שאני יכול לעמוד בהן".

13.04.2017 מאת: פורטל הכרמל והצפון
ח"כ עמאר:"אני לא אחד שברח בזמן הצבעה"

מזה תקופה ארוכה שחבר הכנסת חמד עמאר (ישראל ביתנו) נמצא בטיפולים ולא מגיע לכנסת, לאחר כל הטענות שנשמעו נגדו שלא הגיע למליאה להצביע נגד חוק קמיניץ, ח"כ עמאר הסכים לבקשתנו בפורטל הכרמל לדבר, למרות מצבו הבריאותי.

ח"כ עמאר:"התרעתי על חוק קמיניץ שהציבור ידע לאן הולכים, אני קראתי את החוק טרם עלה להצבעה והתנגדתי לו, כי זה נראה לי חוק קשה לפני שאנשים ידעו מה זה חוק קמיניץ, אחר כך אמרתי שצריכים לעבוד מסודר ע"מ להתנגד לחוק זה, כי אסור שהחוק הזה יעבור, אבל עובדתית החוק עבר גם בקריאה שניה וגם בשלישית".

ח"כ עמאר: "אני חושב שהחוק רע מאוד עם העדה הדרוזית, כאשר לכפרים הדרוזים אין אדמות מדינה ולאנשים בעדה יש אדמות פרטיות והם צריכים לבנות בתים, הכפרים חייבים לגדול ולהתרחב, מינהל התכנון במשרד האוצר הוביל את החוק ויחידת הפיקוח של משרד המשפטים יצאה לאכוף את החוק".

ח"כ עמאר:  ח"כ סמוטריץ' לא דייק בעובדות בכלל ואמר דברים לא נכונים, אני אמרתי בתגובה שאני אגיד לו בכנסת ואסביר לו את המצב בדיוק, אני אגיד לו מה שאני חושב בכנסת ולא אכתוב פה ושם".

ח"כ עמאר: "לכל אלה שבאו אלי בטענות שלא נכחתי בהצבעה, אני עדיין מאושפז, עברתי ניתוח מאוד קשה, עקב פציעה מאוד קשה, אני מחלים, אני מתאריך 17 בינואר לא דרכתי בכנסת, אני לא אחד שברח בזמן הצבעה, בשבוע הבא יעלה חוק התאגידים להצבעה, גם להצבעה הזו לא אוכל להגיע".

ח"כ עמאר: "העדה הדרוזית לא הבינה את חומרת החוק עד שהוא עבר בקריאה שניה ושלישית, לכן היו צריכים להגיע לועדות הכנסת בעשרות, אני לא רוצה לחפש אשמים, כעת נוצרה בעיה, אנחנו צריכים כרגע להילחם איך אנחנו עומדים מול החוק הזה, אני לא אצהיר הצהרות ריקות מתוכן, אצהיר הצהרות שאני יכול לעמוד בהן, לכן כשאחזור לתפקוד המלא אני אשב עם אנשי מקצוע ואבדוק את הסוגיה מבחינה משפטית, נעבור על הסעיפים ונראה איפה אנחנו יכולים לשנות, אני לא רוצה להשלות את הציבור, אבל יש אפשרות לשנות, אני הרגלתי את הציבור להגיד את האמת, בחיים לא שיקרתי לאף אחד או הצהרתי הצהרות שקריות".

ח"כ עמאר: "שיח' מוופק טריף הוא הראש הרוחני של העדה הדרוזית ומלווה את הדברים בעדה, הוא חלק חשוב בעדה הדרוזית ומבין טוב את הבעיות של העדה, לכן אני אומר שהוא יבורך על כל צעד שהוא עושה".

חשוב לציין שח"כ חמד עמאר התקשר מספר פעמים למערכת פורטל הכרמל והודה להם שהם מעלים את הנושא בעקביות, כדי להתריע בפני הציבור ומקבלי ההחלטות.

תגובות

17. درزي(للأسف) לפני 7 שנים
هيك
16. פקיעין לפני 7 שנים
תפסיקו לשקר
15. בושה לפני 7 שנים
דאלית אל כרמל
14. סעיד לפני 7 שנים
עוספיה
13. דרוזי לפני 7 שנים
מספיק לשקר
12. שקר וכזב לפני 7 שנים
חמד עמאר
11. כרמלי לפני 7 שנים
אתה לא ראוי לתמיכה
10. פרחאת עלי לפני 7 שנים
במחשבה אחרי מעשה הכשל הגדול הוא של המחנה הציוני
9. موحد كرملي - عسفيا לפני 7 שנים
لا بُدَ لرايات الوحدة من الانتشار
8. חחח לפני 7 שנים
נוקטה
7. رزق حديد לפני 7 שנים
כתגובה לאדון עמאר
6. תומך אקרם לפני 7 שנים
מוכלס והבה ומנסור והבה
5. מאת דלוואני לפני 7 שנים
צדק
4. צעיר לפני 7 שנים
כל הכבוד לך על הכנות
3. ברחיה לפני 7 שנים
תברח מהר
2. סמיר לפני 7 שנים
נגמר חופש המחלה
1. דליה לפני 7 שנים
איש של מעשים

מומלצים