נותרו לאנושות 3 חודשים להימנע מהשמדה עצמית

זעקת ראל המנהיג הרוחני של התנועה הראלית, פני אסון והשמדת האנושות על פני כדור הארץ, אם תתרחש שואה גרעינית ולאור מה שיוחלט באום, יפן ובקוריאה הצפונית.

18.04.2017 מאת: פורטל הכרמל והצפון
נותרו לאנושות 3 חודשים להימנע מהשמדה עצמית

לאס וגאס, 11 באפריל בהצהרה שפורסמה, ראל, המנהיג הרוחני של התנועה הראלית, קרא לחברי התנועה הראלית ברחבי העולם, להגביר את פעילויות המדיטציה הנרחבות על מנת לסייע לקידום האיסור על נשק גרעיני.

ראל:"״אני מבקש בכובד ראש, מכל הראלים להגביר את תדירות האירועים בציבור, של הפעילות שכותרתה דקה מדיטציה לשלום כתמיכה בהצבעת האו״ם העתידה להתקיים ב- 7 ביולי 2017, שתוציא את כל הנשק הגרעיני בעולם אל מחוץ לחוק״.

הודיע ראל בהצהרה שפורסמה על ידי התנועה הראלית הבינלאומית: "זו ההזדמנות האחרונה שלנו להציל את האנושות ויש לנו רק שלושה חודשים כדי לעשות זאת!".

במשך שנים, התאספו ראלים במקומות ציבוריים, ועודדו אנשים לתת רק דקה מזמנם כדי לעשות מדיטציה לשלום.

ראל: "הודיעו לציבור על הצבעת האו"ם הקרובה, תגרמו לכולם להיות מודעים לכך, שאם הם רוצים עתיד עבור עצמם ועבור ילדיהם, הם צריכים לפעול באופן מידי, הם חייבים ללחוץ על ממשלותיהם להשתתף בהצבעה הזאת באו״ם ולתמוך באיסור הבינלאומי על נשק גרעיני".

בנאום שנשא לאחרונה בפני חברי התנועה הראלית ביפן, הביע ראל את אכזבתו מעמדתה של ממשלת יפן בנושא זה, יחד עם מדינות מהמפותחות ביותר כלכלית, ממשלת יפן קבעה שתסרב להשתתף בהצבעת האו״ם הקרובה.

ראל: "מאחר ויפן היא המדינה היחידה שסבלה מהתקפה גרעינית, היא הייתה צריכה להיות התומכת והמגינה החזקה ביותר של איסור זה!, אם תתרחש שואה גרעינית, כל הפוליטיקאים והממשלות יישאו באחריות, יחד עם כל בני האדם שלא פעלו מספיק על מנת להכריח את ממשלותיהם להשתתף בהצבעה".

בהתאם להודעה, לצד הפעולות האזוריות שתומכות באיסור, ראלים יגבירו את הופעתם הציבורית.

הם יובילו את הפעילות: "דקה אחת מדיטציה לשלום" ברחבי העולם כדי להגביר את המודעות הציבורית לסכנת ההשמדה העצמית שהאנושות נתונה בה, ולעודד אנשים לדרוש ממשלותיהם להשתתף בהצבעה ולהצביע לטובת האיסור.

התנועה הראלית

תגובות

מומלצים