איציק חולבסקי:"השגנו התקדמות חשובה בזכות מאבק נחוש ועקבי"

כביש 66 בדרך לשדרוג הכניסות ליישובים, בפגישה שהתקיימה בין ראש מ.א. מגידו איציק חולבסקי ומנכ"ל נתיבי ישראל ניסים פרץ סוכם לו"ז לשדרוג הכניסות לכל  היישובים לאורך הכביש

18.04.2017 מאת: פורטל הכרמל והצפון

בפגישה שהיוותה המשך לפגישת ראש המועצה עם שר התחבורה ח"כ ישראל כץ השתתפו גם מהנדס המועצה ברוך שמיר וחבר מליאת המועצה יעקב סאלם ממושב אליקים.

מנכ"ל נתיבי ישראל  ניסים פרץ הנחה את גורמי המקצוע להיכנס מיד לאחר פסח לתכנון כל הכניסות לישובים לאורך כביש 66 במגמה לסיים את  התכנון ולהתחיל בביצוע בספטמבר 2017. מדובר על הכניסות ליישובים: מגידו, היוגב ,מדרך עוז והזורע . קטע כביש באורך של כשני ק"מ מול משמר העמק יוסט לתוואי חדש כ 250 מ' מזרחה  והביצוע יחל בתחילת 2018.

כמו כן ,עדכן מנכ"ל נת"י את ראש המועצה כי תכנון שדרוג הכביש לשני מסלולים לכל כיוון נמשך וצפוי  להסתיים במהלך 2018. ראש המועצה ביקש להציב קיר חוצץ בקטע הכביש בין צומת מגידו לזלפה והנושא יידון בנתיבי ישראל.

כזכור, הובילה מ.א. מגידו מאבק ציבורי גדול יחד עם היישובים והתושבים  ,למען שדרוג הכביש.

בין ספטמבר 2015 לספטמבר 2016 עת ניפגש ראש המועצה עם שר התחבורה ,התקיימו הפגנות בכניסות לכל היישובים לאורך כביש 66 ובנוסף ,התקיימה הפגנה גדולה בצומת מגידו  והפגנה מול משרד התחבורה בירושלים. בהפגנות הייתה ההשתתפות מרשימה של בני נוער רבים מיישובי המועצה, מפנימית "שומריה" וחברת הנעורים "רעות".

ראש המועצה איציק חולבסקי:  "אני מברך את מנכ"לית משרד התחבורה קרן טרנר על מימוש ההסכמות שלי עם שר התחבורה ואת מנכ"ל נתיבי ישראל ניסים פרץ על קביעת לוח  הזמנים לשדרוג הכניסות לישובים לאורך הכביש. כביש 66 הוא כביש דמים שמסכן את כל הנוסעים בו ובעיקר את תושבי הישובים לאורכו. בזכות המאבק שהובלנו הגענו לסיכום החשוב עם משרד התחבורה ונתיבי ישראל על פיו ישודרגו בשנה הקרובה הכניסות לכל היישובים ובמקביל יימשך תכנון הכביש המשודרג. תודה לכל התושבים ובני הנוער שהיו מעורבים במאבק החשוב וסייעו להצלחתו "

תגובות

מומלצים