חוק המעמד האישי של העדה הדרוזית

לראשונה, ביוזמת מנהל בתי הדין הדרוזיים עו"ד מולא כמיל, יצא לאור ספר חדש ורב ערך, מדריך השואל שמהווה השלמה של נושאים בתחום המעמד האישי.

18.04.2017 מאת: פורטל הכרמל והצפון
חוק המעמד האישי של העדה הדרוזית

ממשיכים בהנגשת דיני המעמד האישי הדרוזי לציבור, מנהל בתי הדין הדרוזיים עו"ד כמיל מולא: "עתה לאחר שמצאנו לנכון כי עלינו להמשיך להוציא לאור מקורות בעלי ערך, לשימוש העוסקים בענייני המעמד האישי של העדה הדרוזית, על מנת שתתגבש אצלם תמונה ברורה, שתאפשר להם לטפל בעניינים אלה כפי שצריך".

עו"ד כמיל מולא, יזם הוצאה לאור של ספר חדש ורב ערך בשם "מדריך השואל" دليل السّائل, ספר זה מהווה השלמה של נושאים בתחום המעמד האישי וממשיך את דרכם של שני הספרים שקדמו לו שהיו יוזמה חשובה ופורצת דרך בהנגשת דיני המעמד האישי הדרוזיים לציבור, כחלק ממגמת השקיפות, החדשנות והפיתוח בעשייתם של בתי הדין ולמען שירות הציבור באמונה.

עו"ד כמיל מולא: "ספר זה מתמקד, מרחיב ומביא מידע נוסף ומדויק על דיני המעמד האישי בנושאי נישואין, גירושין ועל עניינים הנובעים מהם הקשורים בהם בצורה זו או אחרת, בין אם אלה עניינים דתיים או אזרחיים. הספר עוסק בהם בפרוטרוט ובאריכות ומביא הסברים מאירי עיניים.  חשיבות רבה יש לעיסוק בספר זה בסוגיות חברתיות ראשונות במעלה, דוגמת מעמדו וסמכותו של בית הדין בתחום המאבק באלימות במשפחה, והליך הגישור המשפחתי, שהוא חלופה עדיפה ליישוב סכסוכים בהסכמה ובשלום במסגרת משפחתית וקהילתית במקרים המתאימים.

בנוסף, ראוי לציין העיסוק בסכנות האינטרנט והרשתות החברתיות, שהינו נושא חשוב וכחלק מההתמודדות עם אתגרי המדיה החדשה בעידן הנוכחי".

ספר המעמד האישי

תגובות

מומלצים