הסודות מאחורי נדל"ן להשקעה

אילו מדינות מניבות תשואה ומאלו יש להתרחק? הבחירה באפיק של נדל"ן להשקעה יכולה להיות מוצלחת במיוחד והיא גם יכולה להוביל למפח נפש.

19.04.2017 מאת: פורטל הכרמל והצפון
הסודות מאחורי נדל"ן להשקעה

במאמר זה תוכלו לקבל את כל המידע הנחוץ לכם לפני קבלת החלטה גורלית זו.

למה בכלל להשקיע בנדל"ן?

יש סיבות רבות לבחור להשקיע בנדל"ן לעומת השקעות בשוק ההון הוא בקרנות למיניהן או שאר האפשרויות שמציעים לנו הבנקים. אחת הסיבות העיקריות היא הביטחון והיציבות שמציעה ההשקעה בנדל"ן וסיבה עיקרית נוספת היא התשואה האפשרית, שנחשבת לגבוהה במיוחד ביחס לרמת הסיכון.

למה לא בישראל?

ארצנו הקטנטונת הולכת ומתפתחת בקצב מסחרר ומדי שנה מוצעות בשוק עוד ועוד יחידות דיור, בהן ניתן להשקיע. אז למה לא להשקיע בהן? ראשית, מפני שהמיסוי על דירה להשקעה בארץ הוא גבוה ולכן השקעה זו כבר לא משתלמת כבעבר. שנית, התרבות הישראלית מדרבנת אותנו להיות בעלים של דירות ולא לגור בדירות שכורות. בחו"ל לעומת זאת, רבים בוחרים לשכור דירות למגורים מתוך בחירה כנה ולא מתוך חוסר ברירה ולכן יש ביקוש גדול יותר לדירות להשכרה בחו"ל מאשר בארץ.

אז איפה כדאי להשקיע?

יש שחושבים, שאם כבר נדל"ן להשקעה בחו"ל, אז עדיף שיהיה במדינות כדוגמת סין. מה שמרבית המשקיעים בסין לא לוקחים בחשבון הוא, שהמדיניות של סין משתנה בתדירות גבוהה מדי ולכן קשה לעקוב אחר המסים ושאר הדרישות מהמשקיעים ולכן עדיף להשקיע במדינות יותר מסודרות מבחינה בירוקרטית כדוגמת אוסטרליה. ואכן, אם כבר מזכירים את אוסטרליה, השמועה אומרת שיתכן שאוסטרליה נמצאת לקראת מיתון גדול, שיוביל לירידה משמעותית במחירי הנדל"ן וכך תוכלו אתם המשקיעים, ליהנות מהשקעה נמוכה ממנה תוכלו רק להרוויח בעתיד.

עוד קצת תובנות גלובליות

מדינה נוספת, בה היה בעבר ביקוש גדול להשקעה היא הודו. הבעיה היא שהודו, בדומה לסין, היא מדינה לא מספיק יציבה בשביל שתשקיעו בה את כל הונכם. אם אתם בכל זאת רוצים להשקיע באסיה, יפן היא מדינה יציבה הרבה יותר וכך תוכלו להשקיע את כספכם בביטחון רב יותר.

המדינות המערביות המומלצות

אם אתם מעדיפים להשקיע במדינה יותר מערבית, תוכלו להשקיע במדינות יציבות ומבוקשות כדוגמת אנגליה וארצות הברית. מדינות אלו נחשבות ליציבות ומבוקשות והתשואה בהן נחשבת לגבוהה בכל הנוגע לתחום של נדל"ן להשקעה וכך גם לגבי גרמניה ושווייץ.

אל תעשו את זה בעצמכם!

אם התחום של נדל"ן להשקעה קורץ לכם, ובעיקר אם אתם רוצים להשקיע בחו"ל, הקפידו לעשות זאת עם ליווי מקצועי. לדוגמה, תוכלו לבדוק לגבי נדל"ן להשקעה של intoo וכך לקבל את כל המידע הנחוץ לכם לפני רכישת נכס להשקעה בחו"ל וכך תוכלו לדעת את כל הפרטים הקשורים למיסוי, רישום ברשויות וכדומה ולבצע את העסקה הגדולה של חייכם בביטחון הדרוש לכם לשם כך.

נדלן

תגובות

מומלצים