במרס עלה ל-%22-, מ-%16- בחודש פברואר

20.04.2017 מאת: פורטל הכרמל והצפון

האוכלוסייה היהודית שאצלה ערך המדד עלה ל-%14% -8- בפברואר, בקרב הלא מועסקים עומד ערך המדד על %20- ומצביע על פסימיות רבה יותר לעומת המועסקים, שאצלם ערך המדד עלה ל-%15% -7- בפברואר מדד אמון הצרכנים במדינות אירופה

ברוב המדינות, חל שיפור בערך מדד אמון הצרכנים, אך הוא נותר שלילי במהלך השנתייםהאחרונות.

במדינות סקנדינביה ערך המדד מוסיף להיות חיובי במרץ 2017 כמו בשנים הקודמות, בממלכה המאוחדת ערך מדד אמון הצרכנים הוא שלילי החל מקיץ 2016.

במרץ 0228 עומד מדד אמון הצרכנים היחסי בישראל על 108( 200 בפברואר

תגובות

מומלצים