איך לבחור קורס פסיכומטרי שיתאים לכם?

הגעתם לשלב הזה שאתם כבר לא תלמידי תיכון, כבר לא חיילים ואפילו כבר חזרתם מהטיול הגדול של אחרי הצבא? אם כך, עכשיו זה הזמן הנכון להתחיל לקחת את החיים שלכם בידיים ולהתייחס לכל מה שקורה לכם יותר ברצינות.

26.04.2017 מאת: פורטל הכרמל והצפון
איך לבחור קורס פסיכומטרי שיתאים לכם?

אתם היחידים שיקבעו איך ייראה העתיד שלכם, מה תלמדו ובמה תעבדו ובשביל שכל זה יקרה אתם חייבים לעשות בהצלחה את בחירת הפסיכומטרי.

אם חשבתם לרגע לגשת למבחן הזה בלי קורס כדאי שתדעו שזה לא מומלץ כי קורס פסיכומטרי זה בדיוק מה שיעזור לכם לצלוח את המבחן ולקבל את הציון שעליו אתם חולמים (או לפחות משהו שקרוב לזה). יש היום לא מעט קורסי הכנה לפסיכומטרי וכדאי שתתחילו לבדוק את השטח עוד היום, אז למה להתמהמה?

כל מה שרציתם לדעת על קורס פסיכומטרי מתקדם

כתוצאה מכך שיש הרבה קורסי הכנה למבחן הפסיכומטרי זה טבעי שתרגישו מעט מבולבלים, כי איך בוחרים בין כל האופציות שעומדות בפניכם בכל עיר בארץ? לפני ההרשמה כדאי שתבדקו:

1.איך קוראים לבית הספר שבו את מתכוונים ללמוד והאם יש לו מוניטין בתחום הזה?
2.מי המורים שיעבירו את הקורס? מה הניסיון שלהם?
3.כמה זמן נמשך אותו קורס פסיכומטרי שאליו אתם חושבים להירשם?
4.האם הלימודים מתבצעים, בין היתר, מול מחשב?
5.האם יש סימולציות של מבחני פסיכומטרי לאורך הקורס? האם יש אפשרות לתרגל גם בבית בעזרת תוכנות שונות?
ככל שיהיו לכם יותר נתונים אודות הקורס שאתם מתכוונים לעשות כך הבחירה תהיה נכונה ושקולה יותר.

איך תממנו את הקורס?

זה לא סוד שכל הקורסים שמכינים אתכם לפסיכומטרי עולים לא מעט ולכן ברור מדוע גם העלות יכולה להשפיע על הבחירה שלכם. עם זאת, כדאי לזכור שכאשר מדברים על קורס פסיכומטרי מדברים בדרך כלל על לימודים שאתם יכולים לממן בעזרת מענק השחרור שלכם וזה כדאי.

שנית, לא בכל המקומות המחירים של הקורסים הללו גבוהים מידי ובעזרת השוואת מחירים קצרה תוכלו בוודאי לחסוך לא מעט כסף וזה כדאי.

קורס פסיכומטרי

תגובות

מומלצים