יש על מי לסמוך

את הלשון שחזרו על ידי לקיחת מתלה מהירך, כשבועיים לאחר הניתוח שארך 12 שעות, החולה מרגישה יותר טוב, מצליחה לאכול ולדבר ומודה לצוות המומחים ובעיקר לד"ר עימאד אבו אל נעאג' וד"ר אמין אבו ג'בל.

26.04.2017 מאת: פורטל הכרמל והצפון
יש על מי לסמוך

לראשונה במרכז הרפואי פדה- פוריה, צוות רב תחומי בראשותם של ד"ר עימאד אבו אל נעאג', מנהל מחלקת כירורגיית הפה והלסתות וד"ר אמין אבו ג'בל מומחה בכירורגיה פלסטית, ביצע ניתוח מורכב להסרת גידול סרטני ושחזור הלשון.

אביבה (66) תושבת נשר, הסובלת מגידול סרטני בלשון, עברה ניתוח להסרת הגידול ושחזור הלשון, במחלקה לכירורגיית הפה והלסתות, במרכז הרפואי פדה- פוריה .

ד"ר עימאד אבו אל נאעג', מנהל המחלקה מסביר, " זו פעם ראשונה שביצענו כאן במחלקה לכירורגיית הפה והלסתות ניתוח לשחזור הלשון על ידי לקיחת מתלה מהירך וחיבור הרקמה בטכניקה מיקרוכירורגית של כלי הדם".

מלבד ד"ר אבו אל נעאג' והפלסטיקאי ד"ר אבו ג'בל, צוות רב תחומי של המרכז הרפואי היה שותף לניתוח שארך למעלה מ12 שעות, מחלקת ההרדמה וד"ר ארמלי העומד בראשה , ד"ר חטיב ומחלקת טיפול נמרץ נשימתי. "הניתוח היה מורכב מאד וכלל הורדה של הלשון ניקוי בלוטות הלימפה, פתיחת קנה והוצאת חלק מהלסת...את כל מה שהוסר שחזרנו באמצעות מתלה שנלקח מהירך ..."

ד"ר אמין אבו ג'בל, מומחה לכירורגיה פלסטית ומיקרו כירורגיה מוסיף, "זה היה אתגר גדול, לבצע ניתוח כל כך מורכב. אני שמח וגאה שהמרכז הרפואי פדה- פוריה יכול לתת למטופלים מכל האזור גם את השירות הזה".

כשבועיים לאחר הניתוח, אביבה מרגישה יותר טוב ואפילו מצליחה לאכול ולדבר "הגעתי לכאן בעקבות המלצות רבות שקיבלתי, המציאות הראתה שההמלצות היו צנועות...אנחנו מאושרים שעשינו כאן את הניתוח . זה ניתוח מאד גדול ומפחיד אבל הרגשתי שאני יכולה לסמוך על ד"ר עימאד וכך היה ...זכיתי לטיפול שאין כמותו מכל הצוות".

ד"ר עימאד ציין לסיכום, "אנחנו מאד מרוצים מההחלמה של אביבה, ומההצלחה של הניתוח הראשון וממשיכים הלאה במלוא התנופה ,כרגעיש לנו כבר שבעה מטופלים נוספים שממתינים לניתוח שחזור ".

המומחים עימאד ואמין

תגובות

מומלצים