5 טיפים לעיצוב חדר האמבטיה

חדר האמבטיה הוא ללא ספק אחד החדרים הכי חשובים בבית שלכם. המקום שהיה בעבר  סמל למינימליזם עיצובי, מתאפיין בשנים האחרונות בסטייל אישי ובמגוון של אקססוריז שתורמים לחוויית רחצה מושלמת.

27.04.2017 מאת: פורטל הכרמל והצפון
5 טיפים לעיצוב חדר האמבטיה

אז מהם האלמנטים הכי חשובים בעיצוב של חדר אמבטיה, כיצד תבחרו את המקלחון האידאלי ולמה אקלקטיות עיצובית היא לא מילה גסה. הנה 5 טיפים שיעזרו לכם לעצב חדר רחצה מושלם.

בחרו בקרמיקה שמתאימה לכם

מעט יודעים זאת, אך ניתן להדביק אריחי קרמיקה חדשים על אריחים קיימים ובכך לשדרג באופן מיידי את המראה של חדר האמבטיה. הקרמיקה, שנכנסה בסערה לחיינו כחלק מעיצוב פנים מודרני עדכני וכתחליף איכותי לשיש הוותיק, ידועה במגוון ההדפסים שלה ולכן אסור לכם להתפשר על אריחי הקרמיקה הבאים שלכם. אגב, יותר ממומלץ לנסות וליצור קונטרסט עיצובי מובהק בין אריחי הקיר לחיפוי הרצפה בכדי ליצור תחושה וויזואלית של חדר אמבטיה גדול יותר ממה שהוא באמת.

השתמשו באקססוריז הנכונים

אקססוריז אשר משלימים את העיצוב הקיים מהווים אופציה נהדרת ליהנות ממקלחת איכותית ונחשבים לדרך הטובה ביותר בעבור עיצוב חדרי אמבטיה בסטייל אישי. כיום ניתן לבחור מגוון של דיספנסרים בלוק עתיק, מראות במגוון של גדלים ומתלים בפרזול דקורטיבי. למעשה, ההשפעה של עיצוב הפנים המודרני מורגשת בכל פינה ומאפשרת לכם ליצור מרחב אינטימי בלי להתפשר על הרצונות האסתטיים או על הצרכים הפונקציונליים שלכם.

העדיפו נברשות קטנות

נסו להציב את גופי התאורה הדומיננטיים באזור המראה ואל תפחדו מבחירה במגוון של גופי תאורה קטנים במקום בנברשת מסיבית אחת. בעזרת שימוש בעקרונות של עיצוב פנים מודרני והשאיפה לפונקציונליות עיצובית בכל פינה, מומלץ לבחור במספר נקודות תאורה בולטות אשר תופסות את העין כבר מהשנייה הראשונה. במידה ואתם מעדיפים את השנדלירים הוותיקים ועדיין רוצים טוויסט של חדשנות, הרי ששקועי תקרה מבוססי לד הם בדיוק הפתרון בשבילכם.

נצלו את הגודל שעומד לרשותכם

רכשתם דירה שבה אין מספיק מקום לחדר רחצה גדול ומפנק? זה רק אומר שצריך להשקיע במחשבה ולתת דרור ליצירתיות. במידה ואין מקום להצבה של אמבטיה בגודל מלא, כדאי לשקול להשתמש במקלחון פינתי. עם ניצול מקסימלי של מקום ומגוון דלתות בציפויים עוצרי נשימה, ניתן להפוך כל מקלחון לפנינה עיצובית. העדיפו מקלחון עם ראש מעוצב והשתמשו בנגיעות של פסיפס כהה בעבור חיפוי הקיר.


העדיפו ברז וכיור בסגנון קלאסי

בין אם אתם מעדיפים כיור פנימי או כזה שדווקא עומד על השידה, מומלץ לבחור בכיור לבן ובברז עם ידיות בפרזול אלגנטי. העדיפו לבטא את הרצונות העיצוביים שלכם בבחירה נכונה של צבעים באזורי הקיר והרצפה או באופי השידה והשתדלו לבחור באלמנטים קלאסיים וקלים לתפעול באזור הכיור. זכרו, הוא לא ישמש אך ורק אתכם אלא גם את האורחים שלכם.

עיצוב חדר האמבטיה

רוצים לעצב את חדר האמבטיה שלכם באופן מודרני? בקרו באתר http://www.galgerber.com/  והתרשמו ממגוון הפרויקטים של גל גרבר.

תגובות

מומלצים